;
coinex

مشخصات شیائومی می 6 و جزئیات تاریخ انتشار آن به بیرون درز کرد

برخی از مشخصات شیائومی می 6 منتشر شد. مدتی است که خبرهای مربوط به شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) نقل محافل تکنولوژی شده است. شیائومی کمپانی نوظهوری است که محصولاتی مقرون به صرفه؛ اما با کیفیتی را روانه بازارهای جهانی کرده است. شیائومی می 6 نسل بعدی پرچمداران این کمپانی است که می تواند جایگزین شایسته ای برای گوشی های شیائومی می 5 باشد.

این کمپانی با گوشی شیائومی Mi 5S حرکتی نوآورانه کرده و سنسور اثر انگشت اولترا سونیک را در زیر شیشه پنل آن قرار داد و با دوربین دوگانه در شیائومی Mi 5S Plus خود را به عنوان یک مدعی در بازار گوشی های هوشمند مطرح کرده است.

دیروز پوستری به عنوان یک تیزر تبلیغاتی در فضای مجازی منتشر شد که گمان می رود به تاریخ عرضه شیائومی می 6 اشاره ای کرده است. در این تیزر به روز ولنتاین، تاریخ 14 فوریه 2017 (26 بهمن ماه) به عنوان روز رونمایی اشاره شده است. یکی از فاش کنندگان خبرهای تکنولوژی که با صنعت گوشی های هوشمند تایوانی، آشنایی کاملی دارد، آشکار کرد که سامسونگ به شدت مشغول ساخت تراشه های 10 نانومتری برای آخرین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 835 است.

این فاش کننده همچنین نشان داد که به احتمال زیاد تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی اس 8 تحت تاثیر همین موضوع به تاخیر خواهد افتاد.

مشخصات شیائومی می 6

در این پست، همچنین برخی از مشخصات شیائومی می 6 نیز عنوان شده است. این مشخصات به جزئیات طراحی این گوشی اشاره کرده و گفته است که شیائومی Mi 6 با یک قاب فوق العاده باریک و چهار خط آنتن خودنمایی خواهد کرد.

از دیگر مشخصات شیائومی می 6 می توان به ویژگی دوربین دوگانه در ان اشاره کرد و همچنین ویژگی به نام می شارژ (Mi Charge) که احتمالا می تواند یک تکنولوژی شارژ سریع از طرف کمپانی شیائومی باشد. درباره گوشی شیائومی می 6 گفته شده است که اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 در چین عرضه می شود. البته در شایعات قبلی عنوان شده بود که این اسمارت فون در بیش از یک نسخه معرفی شده و هر نسخه می تواند پردازنده متفاوتی داشته باشد.

مشخصات شیائومی می 6

شایعات قبلی حاکی از ان بود که شیائومی می 6، برای انتشار در ماه فوریه برنامه ریزی شده است؛ اما این فاش کننده به این موضوع اشاره دارد که تاریخ عرضه Mi 6 به ماه آوریل موکول خواهد شد. تاکنون شیائومی هیچ کدام از این جزئیات را تایید نکرده است.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر