;
coinex

بازی موبایلی سوپر ماریو ران به زودی به اندروید هم راه خواهد یافت

بازی موبایلی سوپر ماریو ران به زودی به اندروید هم راه خواهد یافت
گویا کسانی که منتظر اجرای بازی موبایلی سوپر ماریو ران بر روی سیستم عامل اندریود بوده اند، پاداش صبر خود را به زودی دریافت خواهند کرد. این بازی به زودی بر روی پلی استور قرار خواهد گرفت؛ اگر چه هنوز تنها برای پیش ثبت نام در دسترس است. این تنها نشانه ای است تا به شما بگوید که به زودی برای دانلود آماده خواهد شد. البته هنوز هیچ زمان دقیقی از اینکه سوپر ماریو ران چه هنگام برای دانلود در دسترس قرار می گیرد، اعلام نشده است.

بازی موبایلی سوپر ماریو ران اوایل همین ماه بود که با سر و صدای زیادی برای اجرا بر روی سیستم عامل iOS منتشر شد. در واقع این برنامه اولین بازی ساخته شده توسط نینتندو بوده که برای پلتفرم های موبایلی طراحی شده است. این بازی در همان اوایل انتشار بر روی اپ استور توانست به صدر جدول پرفروش ها رفته و حتی رکورد دانلود بازی پوکمون گو (بازی دیگری از همین کمپانی که با کمک کمپانی نیانتیک و بر اساس واقعیت افزوده طراحی شده است) را نیز بشکند.

هر چند که در نهایت از تب و تاب این بازی کاسته شده و کاربران متوجه شدند که این بازی چندان هم رایگان نیست. بازیکن بعد از گذراندن سه لول اولیه از بازی ماریو ران و هنگامی که ولع زیادی برای ادامه آن دارد، باید مبلغ 10 دلار پرداخت کند. چنین عاملی باعث شد تا تقاضا به ناگاه برای دانلود این بازی فروکش کند؛ اما همچنان به عنوان یک بازی محبوب در اپ استور باقی مانده است.

بازی موبایلی سوپر ماریو ران به زودی به اندروید

این احتمال وجود دارد که نسخه اندرویدی این بازی نیز رفتار مشابهی داشته باشد، حتی در قیمت گذاری. حداقل در این مرحله بسیاری از کاربران این موضوع را می دانند و مسلما آنهایی که از پرداخت پول متنفرند، شاید به نسخه اندرویدی این بازی نیز تمایلی نشان ندهند.

البته به نظر می رسد که نینتندو بعد از فروکش کردن استقبال بازیکنان از نسخه iOS این بازی، قصد دارد تا نسخه اندرویدی بازی موبایلی سوپر ماریو ران را محک بزند. این احتمال وجود دارد که اگر استقبال خوبی از نسخه اندرویدی آن نیز نشود، نینتدو چاره ای دیگر بیندیشد؛ یا پول کمتری دریافت کند و یا بر روی مسیرهای درآمدی دیگری از این بازی متمرکز شود.

در هر صورت منتظر نسخه اندرویدی این بازی باشید و اگر آن را اجرا کردید، تجربیات خود را با ما و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی های خود را درباره این بازی بنویسید و از طریق بخش تماس با ما آن را ارسال کنید. بررسی های شما بعد از یک ادیت ساده، با اسم خودتان در تکرا منتشر خواهد شد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر