;
coinex

آیا اچ تی سی Ocean Note همان فبلت 6 اینچی اچ تی سی U Ultra خواهد بود؟

آیا اچ تی سی Ocean Note همان فبلت 6 اینچی اچ تی سی U Ultra خواهد بود؟
شایعات حاکی از آن است که اچ تی سی اوشن نوت همان فبلت 6 اینچی اچ تی سی U Ultra خواهد بود . برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در اوایل ماه جاری، ما یک دعوتنامه برای نشست اچ تی سی که در 12 ژانویه برگزار می شود، دریافت کردیم. این دعوتنامه شامل حرف “U” برروی یک پس زمینه بنفش بود. حال ممکن است بدانیم که منظور از حرف U چه بوده است. با توجه به توییتی که در اکانت OnLeaks@ درج شده، گوشی اچ تی سی Ocean Note که درباره آن روزهای گذشته صحبت کرده ایم، در واقع اچ تی سی U Ultra است.

OnLeaks@، که می گوید منبع اطلاعاتش مشخص نیست، ادعا کرده فرد فاش کننده به وی گفته که اچ تی سی U Ultra دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی خواهد بود. همچنین این فبلت از جک هدفون 3.5 میلیمتری میلی متری برخوردار نخواهد بود. نیازی نیست که وانمود کنید شگفت زده شدید. دوره جک های هدفون به پایان رسید و مرگ آنها به همراه آغاز دوره ابتکار های جدید مثل دوربین های دوگانه و پورت های USB-C به عنوان یکی از بزرگترین تغییرات طراحی ظاهری شناخته خواهد شد.

شاید معروف ترین گوشی های بدون جک هدفون موجود در بازار ،گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل باشد؛ اما لازم است بدانید که خیلی از تولیدکنندگان دیگر نیز این جک را از طراحی گوشی های هوشمند خود حذف کرده اند.

بازار شایعات  اچ تی سی Ocean Note (اچ تی سی U Ultra)

اطلاعات لو رفته درباره جک هدفون و شایعات پیشین در رابطه با گوشی های اچ تی سی Ocean Note (یا همان اچ تی سی یو اولترا) که گفته می شد فاقد پورت 3.5 میلی متری خواهد بود، در کنار یکدیگر قرار می گیرند. همچنین این شایعات اضافه می کنند که دستگاه به همراه یک پورت USB-C و در رنگ های مشکی، سفید و آبی منتشر خواهد شد. همچنین این دستگاه قابلیت دو سیم کارت بودن را نیز پشتیبانی می کند.

بنا به گزارش ها، دیگر مدل هایی که قرار است اچ تی سی در ژانویه 2017 معرفی کند شامل نام های اچ تی سی اوشن اسمارت (Ocean Smart) و اچ تی سی اوشن مستر (Ocean Master) خواهد شد.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر