;
coinex

پتنت انبار هوایی آمازون ثبت شد؛ آینده‌ حمل کالا تغییر می‌کند!

پتنت انبار هوایی آمازون ثبت شده است و این شرکت در آینده قصد دارد انبارهای خود را بر روی آسمان در هوابردهایی غول پیکر بنا کند و سفارشات با پهبادها ارسال شود.
انبار هوایی آمازون به ثبت رسید! شرکت آمازون که یکی از بزرگترین شرکت‌های حوزه تجارت الکترونیک و فروشگله آنلاین است، حالا بعد از ارائه فروشگاه‌های فیزیکی به سراغ روش‌هایی عجیب و بسیار جالب برای ارسال کالا رفته است. این شرکت قصد دارد با استفاده از پهباد‌‎ها و انبارهای هوایی اقدام به ارسال سفارشات کاربران بکند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

غول صنعت فروشگاه‌های آنلاین حالا بعد از پتنت‌های جدید خود در حوزه خرید از فروشگاه‌ها اقدام به ساخت یک پتنت جدید برای ارسال کالا‌ها توسط درون‌ها یا همان پهپاد‌ها کرده است تا کاربران کمتر از چند ساعت بتوانند سفارشات ثبت شده در فروشگاه آنلاین آمازون را دریافت کنند و ارسال کالاها دارای هزینه بسیار کمتری باشد.

گفتنی است که آمازون به عنوان اولین فروشگاه آنلاین در دنیا اقدام به استفاده از پهبادها برای ارسال در سال 2013 میلادی کرده است و این طرح به زودی کاملا اجرایی خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران، دیجی کالا نیز قصد دارد در آینده از پهبادها برای ارسال استفاده کند؛ اما این شرکت در ابتدای کار قرار دارد.

پتنت انبار هوایی آمازون ثبت شده است و این شرکت در آینده قصد دارد انبارهای خود را بر روی آسمان در هوابردهایی غول پیکر بنا کند و سفارشات با پهبادها ارسال شود.

طبق اطلاعات منتشر شده از پتنت انبار هوایی آمازون که در حالت ساخت و اجرایی شدن است، باید گفت که این شرکت قصد دارد یک انبار بزرگ از محصولات را به همراه نیروی انسانی بسیار زیاد در درون یک کشتی هوایی همچون سال‌های جنگ جهانی دوم بسازد تا این کشتی غول پیکر مبدا کار پهبادها برای ارسال سفارشات باشد تا سفارشات سریعتر و با تکنولوژی بیشتری به دست کاربران آمازون برسد.

نظر شما در مورد پتنت انبار هوایی شرکت آمریکایی آمازون چیست؟ آیا این روش رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت؟

.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر