;
coinex

دستیار صوتی هوشمند لنوو با قابلیت های الکسا رونمایی شد


دستیار صوتی هوشمند لنوو با قابلیت های الکسا رونمایی شددستیار صوتی هوشمند لنوو معرفی شد. آمازون دستیار شخصی دیجیتالی خود را تنها به اسپیکر اکو خود محدود نکرده، بلکه آمازون در حال همکاری با شرکت ها و تولید کنندگان دیگری است که می خواهند، الکسا را در محصولات خود یکپارچه کنند. لنوو یکی از این شرکت ها است. لنوو امروز در خلال نمایشگاه CES 2017 از دستیار هوشمند خود که با الکسای آمازون پشتیبانی می شود، رونمایی کرد. محصول لنوو تا حد زیادی شبیه به اسپیکر هوشمند اکو شرکت آمازون است.

به سادگی می توان دستیار صوتی هوشمند لنوو را به عنوان یک اسپیکر با کیفیت بالا با قابلیت کنترل صدا و میکروفن دور میدان توصیف کرد. دستیار صوتی هوشمند لنوو دارای عملکرد تربل (صدای زیر) 5 وات و یک ووفر 10 واتی است. همچنین کاربرانی که می خواهند حتی کیفیت بهتری را تجربه کنند، می توانند با صرف هزینه ای کمی بیشتر از نسخه هارمن کاردون این محصول که در دو رنگ مشکی و سفید و با حفره صدای 2 اینچی برای ایجاد صدای باس عمیق تر و  تویتر واضح در دسترس است، را خریداری کنند.

دستیار صوتی لنوو در رنگ های نارنجی، مشکی و خاکستری روشن عرضه می شود.

از آنجایی که دستیار صوتی لنوو با الکسای آمازون پشتیبانی می شود، کاربران می توانند از تمام قابلیت های الکسا بهره ببرند. به این ترتیب کاربران امکان، جستجو در اینترنت، تاکسی یابی اوبر، انجام امور مالی، استریم موسیقی و بسیاری چیزهای دیگر را خواهند داشت.

دستیار صوتی لنوو از یک پردازنده اینتل سلرون N3060 بهره می برد و دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 88 گیگابایتی است. دستیار صوتی لنوو همچنین دارای وای-فای 802.11 ان، بلوتوث 4و یک دکمه کنترل حجم صدا است. دستیار صوتی لنوو در رنگ های نارنجی، مشکی و خاکستری روشن عرضه می شود.

دستیار هوشمند لنوو 129.99 دلار قیمت گذاری شده از ماه مه (اردیبهشت) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. همچنین نسخه هارمن کاردون هم 179.99 دلار قیمت گذاری شده که همزمان با دیگر نسخه دستیار هوشمند لنوو عرضه خواهد شد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر