;
coinex

تبلت هیبریدی Latitude 5825 دل در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد

تبلت هیبریدی Latitude 5825
هم اکنون نمایشگاه CES 2017 در حال برگزاری است و تاکنون در طی برگزاری آن دستگاه های متنوعی توسط شرکت های مختلف معرفی شده است. این روزها ارائه دستگاه های ترکیبی یا اصطلاحا two in one (دستگاه های 2 در 1) بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرند، شرکت دل در طی برگزاری این نمایشگاه از تبلت هیبریدی Latitude 5825 رونمایی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در این دستگاه ویژگی های امنیتی بسیاری وجود دارد که از جمله آن می توان به خواننده هوشمند، سنسور اثر انگشت و نرم افزارهای اختیاری امنیتی برای حفاظت از داده ها و اطلاعات اشاره کرد. علاوه بر این تبلت هیبریدی Latitude 5825 دل دارای سخت افزارهای قدرتمندی است و صفحه نمایش 12.3 اینچی فول اچ دی لذت کار با آن را افزایش داده است.

تبلت جدید دل دارای طراحی زیبایی است، در زیر بدنه زیبا تبلت هیبریدی Latitude 5825 سخت افزارهای مختلفی وجود دارد که شامل نسل هفتم پردازنده Core i اینتل و پردازشگر گرافیکی اچ دی 620 اینتل می شود. تبلت نام برده شده دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی SATA SSD است، همچنین گزینه 1 ترابایتی PCIe NVMe SSD و گزینه 512 گیگابایتی PCIe OPAL SED M.2280 برای خریداران نیز وجود دارد.

کار کردن با چنین سخت افزارهای قدرتمندی در کنار یک سیستم عامل ایده آل مانند ویندوز 10 بسیار لذت بخش است. تبلت هیبریدی Latitude 5825 دارای سیستم عامل ویندوز 10 بوده و همچنین لوازم جانبی متنوعی مانند صفحه کلید فیزیکی برای آن وجود دارد که کاربران می توانند به صورت اختیاری آن را خریداری کنند.

متاسفانه این دستگاه هنوز قیمت گذاری نشده و شرکت دل تاریخ عرضه به بازار آن را اعلام نکرده است؛ اما انتظار می رود که به زودی قیمت این تبلت و تاریخ دقیق عرضه آن در طی خبر رسمی اعلام شود. در طی روزهای آینده با تکرا و پوشش خبری این تیم از نمایشگاه CES 2017 همراه باشید. نظر شما درباره این محصول چیست؟

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر