;
coinex

مک بوک پرو های 2017 اپل به نمایشگر IGZO مجهز خواهند شد

مک بوک پرو های 2017 اپل به نمایشگر IGZO مجهز خواهند شد
احتمالا مک بوک پرو های 2017 اپل به نمایشگر IGZO مجهز شوند. در حالی که اپل ادعا می کند که هیچ مشکلی در رابطه با باتری مک بوک پرو های جدید خود ندارد؛ اما گزارش های منتشر شده از Consumer Reports چیز دیگری را نشان می دهد.

بسیاری از کاربران درباره طول عمر باتری مک بوک پرو های خود نتایج متفاوتی را ارائه داده اند و تقریبا در تمامی گزارشات منتشر شده، طول عمر باتری دستگاه انها کمتر از چیزی بوده که اپل اعلام کرده است. در واقع غول کوپرتینو درباره عمر باتری مک بوک پروهای خود تخمینی به مراتب بالاتر از آن چیزی زده که کاربران در عملکرد واقعی این دستگاه ها دیده اند.

آیا مک بوک پرو های 2017 اپل نیز اینگونه خواهند بود؟ البته گویا برای این مشکل، راه حلی اندیشیده شده است.  براساس گزارشی که در وب سایت MacRumors منتشر شده، به نظر می رسد که مک بوک پروهای 2017 اپل باز طراحی می شوند. اپل می تواند در ساخت این دستگاه ها به سمت نمایشگر IGZO تغییر مسیر دهد. نمایشگر IGZO یک صفحه نمایشی است که در تئوری برق کمتری مصرف می کند و مسلما با این روش طول عمر باتری مک بوک پرو 2017 اپل می تواند تا حدود نسبتا زیادی افزایش یابد.

Raymond Soneira، ریاست کمپانی DisplayMate در مصاحبه ای با MacRumors گفته است که چنین حرکتی، روشنایی بسیار بالاتری را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با این حال او اشاره می کند که مواد به کار رفته در ساخت نمایشگر IGZO از قیمت بالایی برخوردار است و این به معنای انست که با بالا رفتن هزینه های تولید، قیمت محصولات نیز بالاتر خواهد رفت و این خود می توان مشکل بزرگی به حساب بیاید.

در حال حاضر از نمایشگرهای Si TFT-LCD در مک بوک پرو اپل استفاده می شود. پس عملکرد نمایشگر IGZO در این محصولات جالب خواهد بود. به طور گسترده ای انتظار می رود که اپل در سال جدید لپ تاپ های خود را نو کرده و آنها را ارتقا دهد. البته هنوز هیچ چیزی تایید نشده، پس این مطلب را با اندکی نمک چاشنی دار کنید و تا انتشار خبرهای موثق تر، با تکرا همراه باشید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر