;
coinex

سونی به محصولات Extra Bass خود تعدادی اسپیکر بی‌سیم و هدفون‌های بدون نویز اضافه کرد


سونی به محصولات Extra Bass خود تعداد بیشتری بلندگو قابل حمل و صدا گیری اضافه کرده است

سونی در نمایشگاه CES 2017 به محصولات Extra Bass خود تعدادی اسپیکر بی‌سیم و هدفون‌های بدون نویز اضافه کرده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

 سونی به محصولات صوتی Etra Bass خود چهار بلندگو قابل حمل جدید و هدفون های جدیدی را اضافه کرده است. با توجه به گزارش های اخیر منتشر شده از سونی، در حالی که این هدفون ها تنها برای گوش دادن به موسیقی با بیس سنگین تولید شده اند؛ اما بلندگو ها برای خطوط ضربه های سنگین بیس های امروزی و بیت ها نیز  کارایی خواهند داشت.

هنوز قیمت و تاریخ مشخصی برای انتشار این محصولات تا بهار 2017 اعلام نشده است و همانطور که همیشه در محصولات سونی شاهد آن بودیم، نام محصولات این کمپانی از حروف الفبایی درهم آمیخته ای تشکیل می شود. حال با این اوصاف، یک بررسی سریع برروی این محصولات انجام می دهیم:

هدفون ها

  • MDR-XB950N1 – پرچمدار هدفون های بی سیم (تصویر بالا)، 22 ساعت قابلیت پخش، دارای بلوتوث، میکروفون یکپارچه، قابلیت از بین بردن نویز و سر و صدا و ساختاری کاربر پسند
  • MDR-XB950B1 – همانند هدفون بالا اما بدون قابلیت از بین بردن نویز و سر و صدا و تنها 18 ساعت قابلیت پخش
  • MDR-XB510AP – مدل دارای سیم، میکروفون و کنترل بر روی سیم، دارای چند رنگ مختلف: مشکی، قرمز، آبی، سبز و سفید
  • MDR-XB510AS – مدل دارای سیم، طراحی شده برای ورزشکاران با قبلیت ضد آب بودن

بلندگو ها

  • SRS-XB40 / SRS-XB30 / SRS-XB20 – بلندگو های بی سیم با قابلیت بلوتوث، NFC و طراحی ضد آب (ترشح آب باعث خرابی آنها نخواهد شد؛ اما فرو کردن آنها در آب چرا). چراغ های اطراف بلندگو افکت های زیبایی ارائه را می دهد (در اصل برروی مدل XB7 اجرا شده و با یک برنامه رایگان کنترل می شود) و آنها می توانند با یکدیگر به صورت زنجیروار و بی سیم شدت صدای خود را افزایش دهند. اسپیکر XB40 با اندازه 4 اینچ در 11 اینچی، اسپیکر XB30 با اندازه 3 اینچ در 9 اینچی و مدل اسپیکر XB20 با اندازه 2.5 اینچ در 8 اینچی است.
  • SRS-XB10 – بلندگو های بی‌سیم کوچک‌تر تنها 3 در 3.5 اینچی هستند. عمر باتری 16 ساعت است، همچنین این اسپیکرهای بی سیم سونی دارای قابلیت بلوتوث و NFC هستند. همچنین این بلندگو ها دارای یک بند چرمی برای آویزان کردن هستند که ظاهر آنها را زیباتر و جذاب تر می کند.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر