;
coinex

هدف گذاری فروش سامسونگ برای سال 2017؛ فروش 100 میلیون گوشی گلکسی J و 20 میلیون گلکسی A

هدف گذاری فروش سامسونگ برای سال 2017؛ فروش 100 میلیون گوشی گلکسی J و 20 میلیون گلکسی A
دیروز خبری را در تکرا منتشر کردیم مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تا در سال 2017 چیزی در حدود 60 میلیون گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 8 خود را به فروش برساند. امروز هدف گذاری سامسونگ برای فروش گوشی های میان رده و پایین رده این کمپانی نیز منتشر شد.

بر اساس یک گزارش جدید از کره جنوبی این کمپانی انتظار دارد تا در سال 2017، چیزی بیش از 20 میلیون گوشی های سری گلکسی A را به فروش برساند. البته این تمام ماجرا نیست.هدف گزاری فروش سامسونگ برای گوشی های پایین رده سری گلکسی J نیز شنیدنی است!

غول تکنولوژی کره ای پیش بینی کرده که در سال جاری چیزی در حدود 100 میلیون دستگاه از گوشی های سری گلکسی J را به دوست‌داران این سری از محصولات خود، خواهد فروخت.

بنا به گزارشاتی که در منابع مختلف به آن اشاره شده، این خبر توسط یک فرد مطلع منتشر شده و هنوز تاییدیهای از یک مقام رسمی سامسونگ دیده نشده است، پس این خبر را با اندکی نمک برای خود چاشنی دار کنید و البته فراموش نکنید که این می تواند هدف گذاری فروش سامسونگ برای سال 2017 باشد؛ بنابراین به این معنا نخواهد بود که حتما برآورده خواهد شد. با این حال جالب است بدانید که این شرکت چه فروش بلند پروازانه ای برای دستگاه هایی غیر از پرچمداران خود متصور است.

گوشی های سری گلکسی A مدل 2017 در هفته گذشته رونمایی شدند و یکی از مهمترین ویژگی آنها، ضد آب بودن این محصولات است، ویژگی خاصی که تنها در سری گلکسی S و سری فبلت های نوت این شرکت دیده شده بود. آنها همچنین دارای نمایشگرهای آمولد و سنسور اثر انگشت هستند، با طراحی ویژه ای که یادآور گلکسی اس 7 است.

این گزارش در ادامه می گوید که گوشی های سری گلکسی J در بازارهای نوظهوری چون هند و آمریکای جنوبی بسیار موفق عمل کرده است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر