;
coinex

نسخه سفید رنگ کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم معرفی شد

شرکت سونی باندلی جدید از کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم را با رنگ سفید یخچالی معرفی کرده است که قیمت مناسبی نیز دارد و دارای هارد 500 گیگابایتی است.

شرکت ژاپنی سونی از یک باندل جدید از کنسول بازی محبوب و پرفروش پلی استیشن 4 اسلیم با رنگ سفید رونمایی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به جدیدترین و یکی از زیباترین باندل‌های کنسول پلی استیشن 4 نگاهی داشته باشیم.

همانطور که می‌دانید برترین کنسول نسل هشتمی دنیا که محبوبیت زیادی در میان کاربران جهانی دارد، پلی استیشن 4 اسلیم است. این کنسول که حالا نسل جدید آن یعنی پلی استیشن 4 پرو وارد بازار شده، همچنان در حال فروش  و رکورد زنی است.

شرکت ژاپنی سونی امروز بک خبر خوش برای دوست‌داران پلی استیشن 4 داشت و آنهم رونمایی از یک باندل جدید با رنگ سفید یخچالی است. سونی قصد دارد تا نشان دهد این کنسول همچنان دارای پشتیبانی بوده و به روز است و همچنین به دنبال جلب رضایت برخی از کاربران با ساخت باندل‌هایی زیبا و خاص است.

شرکت سونی باندلی جدید از کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم را با رنگ سفید یخچالی معرفی کرده است که قیمت مناسبی نیز دارد و دارای هارد 500 گیگابایتی است.

باندل جدید سونی که دارای رنگ سفید یخچالی است، دارای یک هارد 500 گیگابایت است و با نسخه پایه این کنسول بازی، تنها در رنگ کنسول و دسته‌های بازی متفاوت است. سونی در بلاگ رسمی خود تاکید کرده است که این کنسول برای آمریکای شمالی عرضه نشده و فقط برای بریتانیا، اروپا و اقیانوسیه عرضه خواهد شد. در واقع شاهد نسخه ریجن یک برای این باندل نخواهیم بود و تنها ریجن 2 برای آن عرضه خواهد شد.

طبق گفته‌ها و اخبار منتشر شده، طراحی و تولید نسخه 1 ترابایتی باندل کنسول پلی استیشن 4 اسلیم با رنگ سفید یخچالی در دستور کار این شرکت قرار ندارد به همین دلیل نمی‌توانید همزمان از این رنگ خاص لذت ببرید و بدون ترس از کاهش فضای دستگاه، بازی کنید. همچنین طبق شایعات سونی از این پس قصد دارد باندل و رنگ‌های خاصی را برای کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو تولید کند و باید منتظر نسخه سفید رنگ برای این کنسول باشیم.

در مورد زمان عرضه و قیمت پلی استیشن 4 اسلیم باندل سفید یخچالی باید گفت که این باندل از 24 ژانویه سال میلادی جاری (5 بهمن ماه) با قیمت احتمالی 250 یورو (270 دلار آمریکا) عرضه خواهد شد.

.

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر