;
coinex

250 هزار نفر تنها در 24 ساعت برای خرید گوشی هوشمند نوکیا 6 ثبت نام کردند

250 هزار نفر تنها در 24 ساعت برای خرید گوشی هوشمند نوکیا 6 ثبت نام کردند
هفته گذشته کمپانی HMD به طور رسمی گوشی هوشمند نوکیا 6 را معرفی کرد. این دستگاه با قیمتی معادل 245 دلار در بازار چین به فروش خواهد رسید. کسانی که علاقمند به خرید این دستگاه هستند، می توانند از طریق فروش فلش سیل (معامله روز) در 19 ژانویه (30 دی ماه) این موبایل را خریداری کنند. کسانی که برای خرید این دستگاه ثبت نام کنند از 9 دلار تخفیف ویژه در روز فلش سیل برخوردار خواهند بود.

در اولین 24 ساعت گذشته که از آغاز ثبت نام می گذرد، بیش از 250 هزار نفر نام خود را برای خرید گوشی هوشمند نوکیا 6 در لیست مورد نظر ثبت کرده اند. گوشی Nokia 6 یک دستگاه میان رده اندرویدی است و تنها یکی از هفت گوشی هوشمندی است که با این برند در سال جاری دیده خواهد شد.

گوشی هوشمند نوکیا 6 در بنچمارک انتوتو محک خورد؛ اما نتوانست امتیازی بالاتر از 44،517 برای خود به ثبت برساند. شاید بد نباشد نگاهی به مشخصات نوکیا 6 بیندازیم.

گوشی هوشمند نوکیا 6

گوشی هوشمند نوکیا 6 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است و از تراشه اسنپدراگون 430 که یک پردازنده مرکزی 8 هسته ای است، قدرت می گیرد. پردازنده گرافیکی آدرنو 505 مدیریت گرافیکی را بر عهده دارد، 4 گیگابایت رم داشته و به 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز است.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی با فاز تشخیص فوکوس خودکار در پنل پشتی جای گرفته و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای پنل جلویی آن در نظر گرفته شده است. دهانه دیافراگم در هر دو دوربین f/2.0 است.

این دستگاه به تازگی تاییدیه تنا را نیز به دست آورد و این آژانس رگولاتوری چینی تصویری از این دستگاه را در رنگ نقره ای (علاوه بر مدل مشکی آن) به نمایش گذاشت.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر