;
coinex

گوشی نوکیا پی 1 با نمایشگر IGZO شارپ و تراشه اسنپدراگون 835 در نمایشگاه MWC 2017

گوشی نوکیا پی 1 با نمایشگر IGZO شارپ و تراشه اسنپدراگون 835 در نمایشگاه MWC 2017
منتظر گوشی نوکیا پی 1 در کنفرانس جهانی موبایل امسال باشید. نمایشگاه MWC 2017 نزدیک است و انتظار می رود که نوکیا با پرچمدار جدید خود که به آخرین نسل از تراشه های قدرتمند کوالکام، اسنپدراگون 835 مجهز است، در این رویداد جهانی خودنمایی کند.

پیش از این تصور می شد که گوشی نوکیا 8 با چنین ویژگی در کنفرانس جهانی موبایل حضور داشته باشد، گوشی هوشمندی که گفته می شد در نمایشگاه CES و در غرفه کوالکام قرار داشت (البته کوالکام چندی بعد این ادعای خبرگزاری های مختلف را رد کرده و اعلام کرد که دستگاه مورد نظر یک دستگاه نمونه برای نشان دادن محصولات این کمپانی است).

شایعات اکنون می گویند که گوشی پرچمدار جدید نوکیا، گوشی نوکیا پی 1 خواهد بود که با قابلیت های زیادی نیز همراه است.

این شایعه جدید از روسیه نشات گرفته و ادعا شده است که این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 835 قدرتنمایی خواهد کرد. گوشی نوکیا پی 1 دارای یک صفحه نمایش ایگزو 5.3 اینچی، با نرخ تجدید (refresh rate) تا 120 هرتز است. این نمایشگر با پوششی از لایه کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می شود.

بر اساس شایعات جدید، گوشی Nokia P1 بر اساس گوشی Sharp Aquos Xx3 بسته بندی شده است. به خاطر داشته باشید که فاکسکان در حال حاظر مالک کمپانی شارپ است و گوشی های جدید نوکیا را این کمپانی، فاکسکان، برای اچ ام دی گلوبال می سازد؛ بنابراین این شایعات می تواند از پشتوانه قوی برخوردار باشد.

گوشی Sharp Aquos
گوشی Sharp Aquos

جدای از این ویژگی ها، گویا این دستگاه با 6 گیگابایت حافظه رم و در دو نسخه 128 گیگابایت و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

از دیگر مشخصات نوکیا پی 1 می توان به بخش ثبت تصاویر در آن اشاره کرد. گفته شده که نوکیا P1 در پنل پشتی به یک دوربین اصلی 22.6 مگاپیکسلی مجهز شده و دارای یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع است. سنسور اثر انگشت اولتراسونیک دارد و با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج خواهد شد.

گوشی نوکیا پی 1 در دو نسخه عرضه خواهد شد، نسخه سطح بالاتر آن دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی بوده و با بدنه ای سرامیکی خودنمایی می کند و این در حالیست که مدل دیگر به 128 گیگابایت مجهز شده و با قابی از فلز طراحی شده است. هر دو نسخه به ترتیب با کد حفاظتی IP55 و IP57 در برابر نفوذ آب و گردو غبار مجهز خواهند بود. قیمت نوکیا پی 1 در نسخه 256 گیگابایت، 950 دلار بوده و نسخه 128 گیگابایتی آن با قیمتی در حدود 800 دلار معامله خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر