;
coinex

ویژگی جدید گوگل مپ راه اندازی شد؛ دسترسی پارکینگ!

ویژگی جدید گوگل مپ راه اندازی شد؛ دسترسی پارکینگ!
گوگل مپ یکی از پرکاربردترین برنامه های گوگل است. این اپلیکیشن اکنون به خوبی می داند که در محل زندگی و یا کار شما چقدر ترافیک وجود دارد و می تواند شما را به بهترین مسیرها هدایت کند؛ اما پس از آخرین به روزرسانی بتا، این برنامه اکنون قابلیت جدید دیگری را نیز به نمایش گذاشت. ویژگی جدید گوگل اکنون دسترسی پارکینگ را به شما نشان می دهد. این ویژگی جدید گوگل مپ می تواند بسیار کاربردی باشد.

اگر شما از نقطه A در حا حرکت به سمت نقطه B باشید، یک آیکون کوچک آبی رنگ با حرف P در کنار زمان تخمینی برای ورود شما به آن پارکینگ را با وضعیت ورود آسان و یا متوسط بیان می کند. اگر گزینه های پارکینگ در اطراف شما محدود باشد، این آیکون به رنگ قرمز در خواهد آمد. (با کلیک بر روی تصاویر زیر، آنها را در اندازه واقعی خود ببینید)

هنگامی که شما شروع به جهت یابی و گسترش مسیر خود می کنید، اطلاعات بیشتری در کنار این ویژگی جدید گوگل مپ دریافت خواهید کرد. سرویس ناوبری Waze (متعلق به گوگل) چند ماه پیش از ویژگی مشابه ای پرده برداری کرد و پس از آن گوگل این قابلیت را به برنامه اصلی جهت یابی خود انتقال داده است.

با توجه به این که، این ویژگی جدید گوگل مپ مراحل اولیه خود را طی می کند، پشتیبانی از آن به مراکز بزرگ خرید، فرودگاه ها و دیگر مکان های عمومی محدود شده است. مطمئنا در آینده، ویژگی دسترسی پارکینگ گوگل مناطق بیشتری را تحت اختیار خود در خواهد آورد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر