;
coinex

تمام گوشی های نوکیا 6 تنها در مدت یک دقیقه به فروش رفت

تمام گوشی های نوکیا 6 تنها در مدت یک دقیقه به فروش رفت
نوکیا رسما به صحنه رقابت در بازار گوشی های هوشمند بازگشت. امروز اولین فروش فلش سیل این گوشی انجام شد و تمام گوشی های نوکیا 6 تنها در یک دقیقه به فروش رفتند. این گوشی به طور انحصاری توسط JD.com و با قیمت 247 دلار به فروش می رسد.

برای خرید گوشی نوکیا 6 چیزی بیش از 1 میلیون نفر ثبت نام کرده بودند. تغداد دقیق دستگاه های فروخته شده، اعلام نشده است؛ اما تمامی این گوشی ها تنها در یک دقیقه به فروش رفتند.

مشخصات نوکیا 6

این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. تراشه اسنپدراگون 430 با سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز در دل آن قرار گرفته و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 کارهای گرافیکی را هندل می کند.

4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می دهد. در پنل پشتی یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار گرفته و برای گرفتن عکس های سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی خودنمایی می کند. یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه را تامین کرده و مدیریت نرم افزاری آن بر عهده اندروید 7.0 نوقا است.

ما همچنین انتظار داریم که نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 از گوشی پرچمدار خود که به اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود، رونمایی کند. بر اساس شایعات متعدد، این دستگاه، نوکیا پی 1 نامگذاری شده است.

گوشی هوشمندی که گفته می شود دارای 6 گیگابایت رم بوده و حافظه داخلی آن تا 256 گیگابایت گسترش خواهد یافت. این اسمارت فون با نمایشگری 5.3 اینچی خودنمایی کرده و پوششی از گوریلا گلس 5 از آن محافظت می کند.

قیمت نوکیا پی 1 به احتمال زیاد در نسخه 128 گیگابایت حافظه داخلی، چیزی در حدود 800 دلار خواهد بود و نسخه سطح بالاتر آن که به 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، احتمالا با برچسب قیمتی 950 دلار معامله خواهد شد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر