;
coinex

نکات طلایی درآمد زایی آسان و 11 روش پولسازی در خواب

نکات طلایی درآمد زایی آسان و 11 روش پولسازی در خواب

بدهی ها و قرض هایتان مدام به شما هشدار می دهند که مراقب باشید؛ چرا که بهره بدهی هرگز متوقف نمی شود و مدام در حال شارژ شدن است، بهره و سود هرگز نمی خوابد، هرگز یک روز هم مرخصی نمی گیرد و هرگز به تعطیلات نمی رود. این یک حقیقت است.

اما آیا شما در هنگام خواب هم می توانید کسب درآمد کنید؟ اگر این طور بود خیلی خوب بود، نه؟ پس شما باید هرگز نخوابید، مدام کار کنید و قید تعطیلات و مرخصی را بزنید تا بتوانید بدهی ها را بپردازید. از آن جا که ما هنوز هم در دوران سود و بهره زندگی می کنیم، باید کسب درامد اضافی از ابعاد مختلف دشوار نباشد. در این مقاله قصد داریم نکات طلایی درآمد زایی آسان و 11 روش پولسازی در خواب را برای شما شرح دهیم . 11 راه ساده برای کسب درآمد در خواب را در ادامه می خوانید و نکات طلایی پول درآوردن آسان را فرا خواهید گرفت.

11 روش پولسازی در خواب و درآمد زایی آسان

1-  یک وبلاگ راه اندازی کنید

شاید محبوب ترین روش برای کسب درآمد منفعل (بدون فعالیت خاصی) و درآمد زایی آسان، کسب درآمد از طریق راه اندازی وبلاگ باشد. این کار تنها چند دقیقه از شما زمان می گیرد و راه اندازی و شروع آن ارزان است – فقط شما به خرید یک نام دامنه و پرداخت هزینه برای هاست نیاز خواهید داشت که بسیار ارزان است. پس از آن باید شروع به ایجاد محتواهای جالب و شگفت انگیز کنید، محتوای شما باید به قدری جذاب و مورد علاقه مردم باشد تا آنها را بخوانند و یا به اشتراک بگذارند.

برای مثال اگر شما یک حسابدار هستید که اطلاعات شما می توانید برای مالیات صاحبان کسب و کارهای کوچک کمک کند، پس شما می توانید وبلاگی با این مضمون داشته باشید. من شخصی را می شناختم که یک وبلاگ نحوه فاکتور نوشتن داشت که به مشتریان کمک می کرد تا هر چیزی که درباره حساب ها و فاکتور نوشتن وجود دارد را بدانند. این وبلاگ این کشش را دارد که در ماه هزاران نفر ثبت نام کنند.

این اطمینان را حاصل کنید که موضوعاتی که شما می نویسید و در وبلاگ تان قرار می دهید، محبوب باشد. اگر شما یک حیوان خانگی داشتید که هنوز هم آن را دوست دارید، من تردید دارم که اگر درباره آن وبلاگی بنویسید مردم از سایت شما بازدید کنند و برای شما پول ساز باشد؛ اما باز هم امتحان کنید، شاید هم بازدید خوبی داشته باشد، من نمی دانم. هنگامی که پیگیر کنندگان و مخاطبان خود را پیدا کردید، می توانید شروع به کسب درآمد از سایت تان از روش های زیر کنید:

سود کمیسیون به عنوان یک شعبه: به این ترتیب شما می توانید محصولات یا خدمات افراد دیگر را در سایت تان قرار دهید؛ اما مطمئن شوید که خدمات و یا محصولات آنها با محتوای وبلاگ شما مرتبط باشد. برای مثال، یک وبلاگ حسابداری می تواند شعبه ای برای عرضه نرم افزارهای حسابداری یا فاکتور زدن باشد. هنگامی که شما شعبه فروش محصول و یا خدمات خاصی می شوید، یک کد منحصر به فرد به شما داده می شود که وقتی بازدید کننده روی لینک در سایت شما کلیک می کند، شما حق کمیسیون خود را دریافت خواهید کرد.

فروش تبلیغات: اگر سایت شما ترافیک زیادی داشته باشد، تبدیل به یک شعبه می شوید سپس این امکان وجود دارد که سایت شما به اندازه کافی برای تبلیغ کنندگان خوب باشد وسفارش تبلیغات در سایت به شما بدهند و شما بتوانید با فروش تبلیغات به آنان، درآمد کسب نمایید. ممکن است در ابتدا شما با درآمد اندک و ناچیزی شروع کنید، مثلا برای هر آگهی تبلیغات 20 دلار (توجه داشته باشید که این یک متن ترجمه شده از یک منبع خارجی است)؛ اما در نهایت ممکن است که برای شارژ آگهی مبلغ دریافتی سه رقمی شود و درآمد زایی آسان داشته باشید؛ اما باز هم تاکید می کنم که باید سایت شما کیفیت داشته باشد تا بتواند تبلیغات بگیرد و شما درآمد به دست آورید.

حامیان مالی پیدا کنید: این مورد اندکی با فروش تبلیغات در سایت شما متفاوت تر است. حمایت های مالی ممکن است محتوای حمایت شده یا لوگوی دائمی باشد که در بالا یا پایین صفحه تعبیه شده است.

11-ways-to-make-money-while-you-sleep
2- محصولات اطلاعاتی خود را بفروشید

فروش محصولات اطلاعاتی روش دیگر درآمد زایی آسان است. اگر شما در یک حوزه خاص آگاه هستید و اطلاعات خوب و مفیدی دارید می توانید شروع کنید و محصولاتی مثل کتاب های الکترونیکی و یا ویدئو ایجاد کنید و آنها را در وبلاگ تان بفروشید. احتمال دارد که ایجاد و بازاریابی محصولات کار زیادی داشته باشد؛ اما هنگامی که همه کارها رو به راه شد، شما فقط باید کنار بایستید و درآمد حاصل از محصولات اطلاعاتی خود را جمع آوری کنید و از نتیجه کارتان لذت ببرید.

3- حق امتیاز به دست آورید

تخصص خود را دست کم نگیرید، با کسب حق امتیاز درآمد زایی آسان داشته باشید. اگر شما در یکی از زمینه ها مانند موسیقی، بازیگری و یا نویسنده‌ی مستعدی هستید، پس این حق را دارید که حق امتیاز از کارتان را به ‌دست آورید. به عبارت دیگر مردم برای استفاده از کارتان یا دارایی‌ های خلاقانه ‌تان پول پرداخت خواهند کرد.
اگر شما به اندازه کافی در هیچ زمینه ای بااستعداد نیستید؛ اما هنوز هم به کسب حق امتیاز علاقمندید، پس بهتر است بورس حق امتیاز یا Royalty Exchange را بررسی کنید. این بازار مکانی است که شما می توانید در آن حق امتیاز بخرید و یا بفروشید.

4- یک انجمن عضویت بسازید

اگر شما خودتان را به شکل یک متخصص و نویسنده معتبر در فضای مجازی ثابت کرده باشید، سپس می توانید یک انجمن عضویت ایجاد کرده و به طور ماهانه حق عضویت دریافت کنید و در ازای آن محتواهای با کیفیت بالای اضافی و اطلاعاتی را در اختیار اعضا قرار دهید که افراد غیرعضو امکان دسترسی به آنها را ندارند و از این راه درآمد زایی آسان داشته باشید.

یکی از نمونه های مورد علاقه من تیموتی سایکس Timothy Sykes است. او کسی است که از طریق انجمن عضویت خود (بحث انجمن عضویت او درباره چگونگی کسب پول توسط مردم در معامله سهام کم ارزش است) ماهانه درآمد منفعلی بیش از 100،000 دلار کسب می کند.

11-ways-to-make-money-while-you-sleep3
5- یک پاسخ گوی خودکار نصب کنید

یکی دیگر از مدل های کسب و کار آنلاین رایج، استفاده از سخنگوی خودکار برای خدمات فروش، محصولات یا عضویت است. در این جا افراد آدرس ایمیل های شان را در سایت شما می گذارند و سپس آنها یک ایمیل خودکار حاوی لینک دانلود محصولات یا اطلاعات با کیفیت که شما ارائه می کنید، دریافت خواهند کرد. همچنین یک سری ایمیل نیز برای پیگیری دریافت می کنند.

برای آن که این کار را امکان پذیر کنید، شما به سرویسی مثل OptinMonster نیاز خواهید داشت. علاوه بر این من به شما توصیه می کنم که راهنمای Quick Sprout را بخوانید و سپس با پاسخگوی خودکار شروع به کار کنید.

6- وب سایت های فلیپ

اگر شما زمان و تلاش زیادی صرف ایجاد یک سایت کرده اید و ترافیک زیادی هم به دست آورده اید، پس این امکان وجود دارد که بتوانید آن را به بخش های علاقمند بوسیله فهرست کردن در بازارهایی مثل Flippa بفروشید. من در سایت های زیادی در این بازارها خرید و فروش کرده ام و درامد زیادی هم کسب کرده ام.

11-ways-to-make-money-while-you-sleep2
7- محصولات فیزیکی بفروشید

درست مانند یک سایت وبلاگ نویسی راه های مختلفی برای کسب درآمد منفعل با فروش محصولات فیزیکی وجود دارد. احتمالا یکی از شناخته شده ترین راه ها، فروش وسایل قدیمی و کهنه در سایت های فروش وسایل دست دوم است؛ اما حتی اگر هیچ چیزی هم برای فروش ندارید، می توانید با دراپ شاپینگ (drop shopping: یک شیوه خرد‌ه ‌فروشی است که د‌ر آن کالا به طور مستقیم از انبار تامین ‌کنند‌ه و نه انبار خرد‌ه ‌فروش برای خرید‌ار ارسال می‌شود‌. د‌ر این روش هیچ سرمایه ای لازم نیست و ریسک شما حد‌اقل است‌، زیرا تا هنگام فروش محصول، نیاز به خرید‌ آن ند‌ارید‌. شما محصولات را با قیمت عمد‌ه‌ فروشی می‌خرید‌ ولی با قیمت‌ های خرد‌ه ‌فروشی خود‌تان می فروشید‌) شروع کنید. شما می توانید محصولات یک شرکت را در سایت هایی مثل eBay یا Amazon بفروشید و آنها بقیه کارها از جمله حمل و نقل را انجام خواهند داد.

علاوه بر این شما می توانید با استفاده از Shopify فروشگاه تجارت الکترونیک خودتان را راه اندازی کنید. آن ها به معنای واقعی کلمه، هر چیزی را که شما برای فروش آنلاین محصولات نیاز دارید، از جمله دکمه خرید در کانال ها شبکه های اجتماعی را Shopify در اختیارتان قرار می دهد.

8- در سهام سرمایه گذاری کنید.

وقتی شما در سهام سرمایه گذاری می کنید، یک سرمایه گذار می شوید. که شما با سرمایه گذاری در سهم، این حق را خواهید داشت که از سود سهام بهره مند شوید. سرمایه گذاری در سهام یک راه محبوب برای کسب درآمد منفعل برای سال ها است که به لطف اینترنت، امروزه بسیار ساده تر می توانید تحقیق کنید و سپس سهامی را بیابید و در آن سرمایه گذاری کنید.

به خاطر داشته باشید، سهامی که شما در آن سرمایه گذاری می کنید، می توانید در طول زندگی شما تغییر کند. برای مثال، من به دنبال سرمایه گذاری هستم که سود آن برای دخترم باشد، مثلا یک طرح CA529 را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنم که سود آن را برای شهریه کالج دخترم قرار خواهم داد. پس با توجه به نیازهای مختلف در طول زندگی، سرمایه گذاری تغییر پیدا می کند.

9- وام دهی نظیر به نظیر

شرکت‌هایی مثل لندینگ کلاب (LendingClub)، پراسپر (Propser) و هارمونی( Harmoney) یک صنعت جدید ایجاد کرده اند که در آن جا هر کسی می‌تواند به یک وام ‌دهنده تبدیل شود. این شرکت ها مصرف کنندگانی که ترجیح می دهند و یا مشکل تامین امنیت برای گرفتن وام از بانک را دارند، با این وام دهندگان مطابقت می دهند. شما می توانید نرخ بهره بالاتری در این وام ها کسب کنید زیرا شما به طور مستقیم با وام گیرنده در ارتباط هستید.

10- ملک تان را اجاره دهید

اجاره دادن املاک یکی دیگر از روش های پولسازی در خواب و درآمد زایی آسان است. به لطف سایت Airbnb، شما این امکان را دارید که هنگامی که در حال گذراندن تعطیلات هستید، خانه خود را و یا هنگامی که در خانه هستید، ویلای خود را که از آن استفاده نمی کنید، اجاره دهید. علاوه بر این شما می توانید گاراژ، فضای پارکینگ و یا فضای اداری استفاده نشده خود را اجاره دهید و درآمد منفعل کسب کنید. این یک درآمد مکمل خوب است که واقعا نیاز به انجام هیچ کاری جز قرار دادن یک آگهی ندارد.

11- یک واسطه استخدام کنید

برای نمونه شما می توانید خدمات رسیدگی به امور سگ ها و یا شرکت طراحی وب راه اندازی کنید؛ اما در حقیقت انجام امور رسیدگی به سگ ها و کدها را به شخص دیگری بسپارید تا انجام دهد. سعی کنید دلال نباشید که فقط کار بازاریابی را انجام دهد و به عنوان یک واسطه فعالیت موثری نیز داشته باشید؛ اما یادتان باشد که برای اجرای تمامی این اتفاقات، باید در ابتدا به سختی تلاش کنید. زمانی که این قبیل کارها به نقطه مورد اعتماد خود برسد و جایگاه ثابتی پیدا کند، آنگاه شما در خواب هم کسب درآمد خواهید کرد. موفق باشید.

.

منبع: entrepreneur

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر