;
coinex

تبلت MediaPad T3 هواوی در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی می شود

تبلت MediaPad T3
به نظر می رسد که شرکت هواوی قصد دارد که در نمایشگاه MWC 2017 حضور پر رنگی را داشته باشد، این شرکت قرار است که در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 بارسلونا که ماه آینده برگزار می شود از تبلت MediaPad T3 رونمایی کند. تایید شده که شرکت هواوی در طی برگزاری کنفرانس خبری خود تبلت جدیدی را رونمایی می کند که هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در واقع این اولین بار است که خبر از تبلت MediaPad T3 هواوی منتشر می شود، اگرچه هنوز مشخصات سخت افزاری این دستگاه و همچنین ویژگی های آن مشخص نشده؛ اما انتظار می رود که یک تبلت اندرویدی بی عیب و نقص باشد. آنطور که پیدا است این تبلت جدید هواوی در اصل جانشین تبلت 7 اینچی MediaPad T2 خواهد بود که در نسخه های 10، 8 و 7 اینچی در بازار موجود است. متاسفانه هنوز جزئیات سخت افزاری تبلت جدید هواوی منتشر نشده و فقط نامی از آن برای حضور در کنگره جهانی 2017 برده شده که شاید خبر رونمایی آن بر اساس واقعیت نباشد.

تبلت MediaPad T2 در آگوست 2016 معرفی شد که دارای صفحه نمایش 7 اینچی با وضوح 1024 در 600 پیکسل و تراکم پیکسل 170 پیکسل بر هر اینچ است، قدرت این دستگاه توسط پردازنده Cortex-A7 چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی تامین می شود که البته نسخه های مختلفی از رم و حافظه داخلی آن وجود دارد. دوربین اصلی این دستگاه 2 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن هم 2 مگاپیکسلی است.

متاسفانه هنوز شرکت هواوی برنامه های خود را برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه MWC 2017 اعلام نکرده و اگر قرار بر رونمایی از تبلت MediaPad T3 باشد، بدون شک در طی چند هفته آینده جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. به هر حال کنفرانس های خبری کنگره جهانی موبایل از تاریخ 27 فوریه برابر با 7 اسفند برگزار خواهد شد.

.

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر