;
coinex

ساعت هوشمند جدید Tag Heuer با Android Wear 2.0 در اواسط بهار عرضه می شود

ساعت هوشمند جدید Tag Heuer

همانطور که می دانید شرکت Tag Heuer یکی از تولید کنندگان برتر ساعت در سوئیس است، در حالی که این شرکت به طور گسترده روی ساعت های مکانیکی کار می کند، تجارت خود را به روز کرده و وارد صنعت ساعت های هوشمند شده است.

این شرکت سال گذشته از اولین ساعت هوشمند خود با سیستم عامل پوشیدنی اندروید رونمایی کرد، اکنون به نظر می رسد که ساعت هوشمند جدید Tag Heuer با Android Wear 2.0 در بهار جاری از راه می رسد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

این خبر از سوی مدیر عامل این شرکت در طی مصاحبه ای با مجله Neue Zürcher Zeitung تایید شده است. آنطور که پیدا است تولید ساعت هوشمند جدید Tag Heuer در ماه آینده آغاز خواهد شد و قرار است که در ماه می میلادی که تقریبا برابر با اواسط بهار 96 است روانه بازار شود.

علاوه بر این Jean-Claude Biver تایید کرده که این ساعت هوشمند جدید به سیستم عامل Android Wear 2.0 مجهز خواهد بود که ارتقاء بعدی سیستم عامل پوشیدنی شرکت گوگل است. امسال قرار است که چند ساعت هوشمند جدید با آخرین نسخه سیستم عامل گوگل وارد بازار شوند. دومین نسخه از سیستم عامل اندروید ویر در 9 فوریه (21 بهمن) منتشر خواهد شد

متاسفانه هنوز جزئیات فنی ساعت هوشمند جدید Tag Heuer مشخص نشده است؛ اما باتوجه به گفته مدیرعامل این شرکت ساعت ها هوشمند جدید در دو اندازه مختلف وارد بازار خواهند شد. این ساعت هوشمند برچسپ ساخت سوئیس (Swiss Made) را خواهد داشت و قرار است که پردازنده آن به صورت انحصاری در این کشور تولید شود.

شرکت Tag Heuer مجوز ساخت پردازنده را در دسامبر گذشته از سوی اینتل دریافت کرده است. به هر حال انتظار می رود که در طی سال جاری میلادی گجت های هوشمند متنوعی با سیستم عامل اندروید ویر 2.0 روانه بازار شوند. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای جدید باشیم.

.

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر