;
coinex

معرفی 18 فیلم راه یافته به جشنواره فیلم ساندنس 2017

با 18 فیلم جشنواره فیلم ساندنس 2017 آشنا شوید

جشنواره فیلم ساندنس مهم ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا است. این جشنواره در شهر کوچک پارک سیتی در ایالت یوتا، از 19 ژانویه شروع شده و تا 29 ژانویه ادامه دارد. در سال گذشته، فیلم‌های تحسین شده‌ای مثل “منچستر کنار دریا” و ” ساخت آمریکا :OJ” حضور داشتند. در اینجا قصد داریم 18 فیلم‌ از فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم ساندنس 2017 را به شما معرفی کنیم.

داستان شبح A Ghost Story

داستان شبح

دیوید لاوری، کارگردان فیلم اژدهای پیت که توسط استودیوی دیزنی ساخته شده بود، فیلمی تریلر، با بودجه کم با بازی کیسی افلک که برنده ی گلدن گلوب 2017 بوده را ساخته است. در این فیلم، کیسی افلک نقش یک شبح را بازی می‌کند که برای دیدن معشوقه داغدارش با بازی رونی مارا به خانه بازمی‌گردد. به نظر می‌رسد داستان شبح فیلمی دارک فانتزی و استادانه باشد.

یک سرانجام ناخوشایند An Inconvenient Sequel

یک سرانجام ناخوشایند

یک دهه پس از اینکه ال گور، فعال محیط زیست، با فیلم اسکار گرفته‌ی یک حقیقت ناخوشایند تغییرات آب و هوایی را در معرض توجه ملت‌ها قرار داد، بار دیگر نیز به این مسئله می‌پردازد. با توجه به جریانی که در ده سال گذشته درباره ی این موضوع به راه افتاده، نمی‌توان این فیلم را نادیده گرفت.

مریض بزرگ The Big Sick

big sick

این فیلم به تهیه کنندگی جاد اپتاو و کارگردانی مایکل شوالتر، نویسنده فیلم تابستان شرجی آمریکایی، کمدی بوده اما داستان اصلی آن، داستانی تلخ حول محور ارتباط یک مرد پاکستانی‌الاصل با بازی کمیل نانجیانی با دوست آمریکایی‌اش با بازی زو کازان است. این فیلم بر اساس داستانی واقعی از کمدین کمیل نیانجی و همکارش امیلی وی گوردون ساخته شده است. با توجه به پتانسیل‌هایی که این فیلم دارد، انتظار می‌رود زیاد از آن شنیده شود.

منو با اسم خودت صدا کن Call Me by Your Name

Call Me by Your Name

داستان این فیلم در سال 1983 در ایتالیا اتفاق می‌افتد. آرمی همر نقش یک آمریکایی 24 ساله ای را بازی می کند که برای کارآموزی به شمال ایتالیا آمده است. این فیلم، امسال توسط سونی پیکچرز منتشر می‌شود.

اجرای جان بنت Casting JonBenet

Casting JonBenet

جان بنت که قرار است از نتفلیکس پخش شود، ترکیبی واقعی و غیر واقعی از داستان مرگ 20 ساله‌ی ملکه‌ی زیبایی، دختر 6 ساله، جان بنت رامسی است. کارگردان کیتی گرین برای ساخت این فیلم از رسانه‌ها، بازخوردها، پرس و جو و حتی از اعضای انجمن کلرادو کمک گرفته است.

عظیم الجثه Colossal

Colossal

فیلم برجسته‌ی جشنواره فیلم تورنتو سال پیش، آخرین فیلم ناچو ویگالوندو با بازی بازیگر شناخته شده، ان هتوی است. ژانر این فیلم، تریلر علمی تخیلی است.

Crown Heights

Crown Heights

کیت استنفیلد، بازیگر سریال آتلانتا یکی از پربحث‌ترین بازی‌هایش را در این فیلم به نمایش می‌گذارد. در داستان این فیلم، کولین وارنر، مردی است که بخاطر جرمی که مرتکب نشده بازداشت و به زندان فرستاده می‌شود و دوستش کارل کینگ بعد از یک دهه تلاش می‌کند تا او را آزاد کند. این فیلم نیز بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است.

اکتشاف The Discovery

The Discovery

موسس ساندنس، رابرت ردفورد در نقش یک فیزیکدان مشهوری است که توانسته زندگی پس از مرگ را اثبات کند. اتفاقات فیلم بعد از گذشت یکسال از اکتشافات او اتفاق می‌افتد و بر روی شخصیت‌هایی با بازی جیسون سگال و رونی مارا که به دلایلی مرموز به جزیره‌ای کوچک در نیوانگلند آمده‌اند تمرکز دارد. اگر طرفدار سریال The OA هستید، طرفدار این فیلم نیز خواهید شد.

قهرمان The Hero

the hero

از بین عناوین حاضر در جشنواره که احتمال دارد جوایزی به چنگ در ‌آورد، قهرمان است. در این فیلم سم الیوت نقش ستاره‌ای سالخورده را بازی می‌کند که از دوران اوجش با همکارش که معتاد شده صحبت می‌کند. زمانی که متوجه می‌شود سرطان دارد، تلاش می‌کند رابطه‌اش با دخترش که از او جداست را خوب کند. کریستن ریتر نقش دختر را بازی می‌کند.

دیگر حس نمی‌کنم این دنیا خانه‌ام است I Don’t Feel at Home in This World Anymore

I Don’t Feel at Home in This World Anymore

ملانی لینسکی و الیجاه وود، بازیگر ارباب حلقه‌ها، در این فیلم کارآگاهی ایفای نقش می‌کنند. لینسکی قربانی سرقتی است که اخیرا اتفاق افتاده و قصد دارد با کمک همسایه‌اش مجرمان را پیدا کند. از آنجایی که برادران کوئن فیلمنامه را به عهده داشتند، انتظار می‌رود فیلم خوبی باشد.

Landline

Landline

از موفقیت فیلم کودک واضح (Obvious Child)، نویسنده و کارگردان، گیلیان رابسپیر دوباره با جنی اسلیت در این کمدی که در سال 1995 اتفاق می‌افتد همکاری کرده است.

ساعت‌های کوچک The Little Hours

فیلم the little hours

الیسون برای، دیوید فرانکو، آبری پلازا، جان سی ریلی و مالی شنون در این فیلم کمدی ایفای نقش کرده‌اند. داستان فیلم درباره‌ی کلیسایی قرون وسطایی و کارکنانش است.

هیچ کس صحبت نمی‌کند: هالک هوگان، گاکر و محاکمه مطبوعات آزاد Nobody Speak: Hulk Hogan, Gawker, and Trials of a Free Press

Nobody Speak: Hulk Hogan, Gawker, and Trials of a Free Press

داستان فیلم درباره‌ی پیروزی هالک هوگان از گاکر در دادگاه است. این مستند نگاهی به دخالت و دسترسی ثروتمندان به عموم است.

رو در رو Person to Person

person to person

مایکل سرا و ابی ژیکوبسان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم نگاهی به یک روز از زندگی گروهی از نیویورکی‌ها دارد که اتفاقات غیر منتظره‌ای برایشان می‌افتد.

پادشاه پولکا The Polka King

پادشاه پولکا

این فیلم با بازی جک بلک در نقش جن لوان بر اساس زندگی تنها رقاص مطرح پولکا است. داستان در سال 1990 اتفاق می‌افتد. او صاحب یک مغازه است و توانست پادشاه پولکای پنسیلوانیا لقب بگیرد؛ اما او از طریق رشوه دادن و کلاهبرداری از سرمایه‌گذارانش این جایگاه را بدست آورده است. از بازیگران دیگر این فیلم می‌توان به جنی اسلیت و جیسون شوارتزمن اشاره کرد.

آب و قدرت: یک سرقت کالیفرنیایی Water & Power: A California Heist

Water & Power: A California Heist

این فیلم به کارگردانی مارینا زنوویچ، نگاهی به تحمل بحران کم آبی برای چند دهه در کالیفرنیا می‌اندازد و از پیچیدگی ساختار تا فسادهای افرادی سودجو از آب را بررسی می‌کند. زنوویچ، نسخه‌ای امروزی از فیلم محله‌ی چینی‌ها را ساخته است.

رود باد Wind River

Wind River

تیلور شریدان، بعد از نویسندگی اگر از آسمان سنگ ببارد و سیکاریو، اکنون با این فیلم به سراغ کارگردانی رفته است. بازیگرانی چون جرمی رنر، الیزابت اولسن و جان برنثال در این فیلم حضور دارند. اتفاقات فیلم در یک منطقه بومی آمریکا رخ می‌دهد که آژانس FBI به کمک اهالی به بررسی قتلی در ناحیه می‌پردازد.

پرندگان زرد The Yellow Birds

The Yellow Birds

آلدن ارنرایک، در نقش بارتل، سربازی است که به همراه دوستش مورف با بازی تای شرایدن در عراق مشغول جنگ است، ولی زمانی که مورف به خانه باز نمی‌گردد، بارتل مجبور است تمام چیزهایی که می‌داند را به مادر او با بازی جنیفر انیستون بگوید.

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر