;
coinex

از این پس می توان تبلت سرفیس پرو 4 بدون قلم را از فروشگاه مایکروسافت خریداری کرد

از این پس می تواند تبلت سرفیس پرو 4 بدون قلم را از فروشگاه مایکروسافت بخرید

آیا شما قصد داشتید که یک تبلت سرفیس پرو 4 را از مایکروسافت بخرید، اما از آنجاییکه به قلم سرفیس پن آن نیاز نداشته اید، از خرید منصرف شده اید؟ خوب، به نظر می رسد که این تقاضای شما امروز تحقق یافته است و این امکان فراهم شده است. شرکت مایکروسافت شروع به فروش یک نوع متفاوت از تبلت سرفیس پرو 4 بدون قلم سرفیس کرده است.
این شرکت در حال حاضر فروش نوع بدون قلم تبلت سرفیس پرو 4 را از طریق فروشگاه های آنلاین خود آغاز کرده است و این طور به نظر می رسد، چند هفته بعد خرده فروشان هم فروش دستگاه های سرفیس پرو 4 بدون قلم را آغاز کنند.
به عنوان مثال، بهترین خرید در حال حاضر خرید یک بسته سرفیس پرو 4 شامل کیبورد کاور تایپ اما بدون قلم سرفیس پن است.

علت حذف قلم سرفیس از تبلت سرفیس پرو 4

دلیل حذف قلم سرفیس این نیست که وسیله جانبی بی فایده ای بوده است، اصلا این طور نیست. سرفیس پن  دری به سوی یک دنیای کاملا جدید از ویژگی ها و فعل و انفعالات را به روی کاربران باز می کند؛ اما خوب کاربران مختلف، سلیقه های مختلفی دارند و برخی از آن ها ترجیح می دهند که تبلت سرفیس پرو 4 بدون قلم را تهیه کنند. مایکروسافت نیز می کوشد تا محصولات خود را مطابق با سلیقه های مختلف مشتریانش تهیه کند و سپس ارائه نماید به همین دلیل اقدام به عرضه بدن قلم این محصول نموده است.

این شرکت قبلا با همه مدل های سرفیس پرو 4 که از طریق فروشگاه مایکروسافت فروخته می شد قلم سرفیس پن را می فروخت.
به هر حال در حال حاضر شما می توانید سرفیس پرو 4 را با پردازنده اینتل سه هسته، 4 گیگابایت رم و 128 گیگا بایت فضای ذخیره سازی و البته بدون قلم خریداری کنید.

قیمت تبلت سرفیس پرو 4 بدون قلم

قیمت سرفیس پرو 4 جدید و متفاوت که بدون قلم سرفیس پن عرضه می شود 799 دلار است که نسبت به سرفیس پرو 4 با همین مدل اما همراه با ویژگی سرفیس پن 100 دلار ارزان تر است.
این را به خاطر داشته باشید که قیمت این قلم فقط 59.99 دلار است، بنابراین اگر شما قصد خرید این مدل را دارید می توانید مدل بدون قلم آن را تهیه کنید، زیرا مدل بدون قلم 100 دلار ارزان تر است و تهیه آن به صرفه است؛ سپس یک قلم به قیمت 59.99 دلار نیز بخرید و به این ترتیب چند دلار خود را نجات دهید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر