;
coinex

آپدیت اندروید 7 نوقا به زودی برای سامسونگ گلکسی تب اس 2 منتشر خواهد شد

اندروید 7 نوقا

آپدیت اندروید 7 نوقا این بار برای تبلت های سامسونگ، سامسونگ گلکسی تب اس 2 در دسترس قرار خواهد گرفت. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

پس از انتشار جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی اندروید نوقا، بسیاری از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند و تبلت ها سعی کرده اند که دستگاه های خود را به این نسخه جدید به روزرسانی کنند. هفته گذشته، یک گلکسی تب اس 2 که دارای اندروید 7 نوقا بود در مرکز اطلاعات بنچ مارک دیده شد و انتظار می رود که سامسونگ به زودی این امکان را به صاحبان تبلت هایش بدهد که سیستم عامل تبلت خود را به آخرین نسخه این سیستم عامل به روزرسانی کنند. این بدین معناست که کاربران تبلت های سامسونگ می توانند ویژگی ها و قابلیت های بیشتری را بر روی دستگاه های خود داشته باشند.

اخیرا گلکسی تب اس 2 به موسسه وای فای آلیانس (Wi-Fi Alience) برده شد؛ کار این موسسه تایید محصولات وای فای بوده و به اتحادیه وای فای معروف است. چیزی که باعث می شود این مسئله ارزش ذکر شدن را داشته باشد این است که موسسه وای فای آلیانس، یک دستگاه گلکسی تب اس 2 را که دارای اندروید 7 نوقا بوده، تایید کرد.

در حال حاضر 6 نسخه از گلکسی تب اس 2 که توسط موسسه وای فای آلیانس تاییده شده اند، وجود دارد و گفتنی است که تمامی آن ها از اندروید 7.0 نوقا پشتیبانی می کنند: SM-T817 (بین المللی)، SM-T817P (شرکت اسپرینت)، SM-T817R4 (آمریکا)، SM-T817A (شرکت ای تی اند تی)، SM-T817W (کانادا)، SM-T817T (شرکت تی-موبایل)، SM-T817V (شرکت ورایزن).

از آن جایی که گلکسی تب اس 2 تاییدیه وای فای را دریافت کرده است، می توان گفت که این تبلت ها یک قدم به دریافت آپدیتی که مدت ها در انتظارش بودند، نزدیک تر شده اند. اما متاسفانه اندروید 7 نوقا آخرین آپدیت اندرویدی است که تبلت های سامسونگ می توانند داشته باشند.

انتظار می رود که این آپدیت ابتدا برای دستگاه های آنلاک شده قابل دسترس باشد اما امیدواریم که به زودی برای مدل های قفل شده نیز در دسترس قرار گیرد. مدل های قفل شده آن دسته از دستگاه هایی هستند که توسط اپراتور خاصی فروخته شده اند. البته باید منتظر باشیم تا پس از انتشار آخرین نسخه اندروید 7 نوقا روی این دستگاه ها، بتوانیم عملکرد آن ها را به صورت دقیق تری به بوته آزمایش بگذاریم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر