;
coinex

شایعه: ال جی واچ اسپورت با قیمت 350 دلار روانه بازار خواهد شد

ال جی واچ اسپورت

چندی پیش اعلام شد که شرکت ال جی ساعت های هوشمند جدید خود را با آخرین نسخه از سیستم عامل پوشیدنی گوگل معرفی می کند، تقریبا هفته گذشته بود که تصویری از دو مدل ساعت هوشمند جدید این شرکت فاش شد و چند روز پس از آن قیمت نسخه واچ استایلمشخص شد، امروز هم در طی خبری اعلام شد که ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) با قیمت 350 دلار روانه بازار می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده قرار بر این است که ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت با قیمت 350 به بازار جهانی عرضه شود که قیمت آن تقریبا 100 دلار از مدل دیگر این ساعت، یعنی واچ استایل گران تر است. آنطور که از تصاویر پیدا است ساعت هوشمند ال جی واچ استایل بزگ تر بوده و با ویژگی های فراتری از مدل دیگر از راه می رسد که از جمله آن ها می توان به اتصال LTE، جی پی اس، مانیتور ضربان قلب و ان اف سی (NFC) برای استفاده از اندروی پی اشاره کرد.

در حالی که 100 دلار تفاوت زیادی را در خرید این دو ساعت هوشمند ایجاد می کند؛ اما نسخه اسپورت به ویژگی های کاربردی بسیاری مجهز است. البته لازم به ذکر است که این قیمت ها هنوز توسط ال جی تایید نشده است و این خبرها از دسته شایعات به شمار می آید، به هر حال قرار است که ساعت های هوشمند جدید ال جی با سیستم عامل Android Wear 2.0 معرفی شوند. متاسفانه هنوز جزئیات چندانی از ساعت های هوشمند جدید ال جی منتشر نشده است، اما بدون شک ال جی گجت های پوشیدنی بی عیب و نقصی را برای عرضه به بازار جهانی آماده می کند، اکنون باید منتظر انتشار خبرهای رسمی از سوی ال جی برای گجت های پوشیدنی جدید این شرکت باشیم.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |