;
coinex

جانشین گوشی اکسپریا Z5 سونی شاید پشت درهای بسته MWC 2017 باشد

گوشی اکسپریا Z5

در حال حاضر تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند مشغول آماده شدن برای کنگره جهانی موبایل 2017 هستند، شرکت هایی مانند سامسونگ، ال جی، سونی و غیره قرار است که رقیب ها سرسختی برای یکدیگر در طی این نمایشگاه باشند. شرکت سونی هنوز خبرهای رسمی را برای این نمایشگاه منتشر نکرده است؛ اما این احتمال وجود دارد که جانشین گوشی اکسپریا Z5 سونی در طی این نمایشگاه معرفی شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت سونی قرار است که در تاریخ 27 فوریه برابر با 9 اسفند ماه میزبان برگزاری یک رویداد باشد، آنطور که پیدا است طرفداران منتظر حضور گرم شرکت ژاپنی در نمایشگاه MWC 2017 هستند، به احتمال بسیار زیاد گوشی هوشمند پرچمدار جدید سونی در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت معرفی می شود.

چندی پیش اعلام شد که پرچمدار آینده سونی به پردازنده اسنپدراگون 835 و صفحه نمایش 4K مجهز است؛ اما اگر سونی پرچمدار خود را در ماه آینده معرفی کند، توانایی رقابت با گلکسی اس 8 سامسونگ را در فروش تابستانی نخواهد داشت.

مدتی پیش شایعاتی درباره معرفی نشدن پرچمدار آینده سونی در کنگره جهانی موبایل منتشر شد، اما هنوز هم این احتمال وجود دارد که جانشین گوشی اکسپریا Z5 در این نمایشگاه معرفی شود. البته قبلا هم گزارش های مختلفی درباره معرفی چهار گوشی هوشمند جدید توسط سونی منتشر شده بود که متاسفانه هنوز از سوی سونی تایید نشده است.

آخرین شایعات منتشر شده مربوط به جانشین گوشی اکسپریا Z5 است که قرار است با پردازنده اسنپدراگون 835 روانه بازار شود و به طور گسترده تا ماه آوریل در بازار حضور نخواهد داشت. به هر حال زمان زیادی تا برگزاری کنگره جهانی موبایل امسال نمانده و انتظار می رود که در طی هفته های آینده خبرهای بیش تری از سوی سونی و دیگر تولید کنندگان برای حضور در رویداد بارسلونا منتشر شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا سونی پرچمدار جدید خود را ماه آینده معرفی می کند یا خیر؟

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر