;
coinex

رندر گلکسی تب اس 3 منتشر شد؛ نمایشگر دو طرف منحنی آن شبیه به گلکسی اس 8 است

رندر گلکسی تب اس 3 منتشر شد؛ نمایشگر دو طرف منحنی آن شبیه به گلکسی اس 8 است
انتظار می رفت که تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 در سپتامبر 2016 معرفی شود؛ هرچند که پس از آن عنوان شد که این دستگاه در اولین سه ماهه سال 2017 رخ نشان خواهد داد. گویا دیگر روز موعود نزدیک است، گفته می شود که این دستگاه در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) معرفی خواهد شد.

به تازگی رندری از گلکسی تب اس 3 منتشر شده که نشان می دهد این تبلت با یک نمایشگر دو طرف منحنی شبیه به گلکسی اس 7 و یا گلکسی اس 8 خودنمایی خواهد کرد.

به زودی جانشین گلکسی تب اس 2 معرفی خواهد شد. تبلت جدید سامسونگ از قبل تاییدیه اف سی سی را به دست آورده بود. در طرحی که از گلکسی تب اس 3 توسط این کمپانی کره ای به اف سی سی ارسال شد، طراحی قاب پشتی این گوشی به نمایش درآمد.

نمای شماتیک از پنل پشتی گلکسی تب اس 2 که برای کمیسیون ارتباطات فدرال ارسال شد، بسیار به این محصول جدید شباهت دارد. در مقایسه طرحی که از اف سی سی به نمایش درآمده، نشان می دهد که گلکسی تب اس 3 ممکن است که با کمی تجدید نظر در طراحی نسبت به نسل قبلی، همراه شود. این طراحی با اطلاعاتی که تاکنون از این تبلت جدید منتشر شده، تطابق دارد.

گلکسی تب اس 3 ممکن است که با کمی تجدید نظر در طراحی نسبت به نسل قبلی، همراه شود

یکی از چیزهایی که در رندر گلکسی تب اس 3 جلب توجه می کند، نمای جلویی آن است که انتظار می رود با طراحی جدیدی همراه شده باشد.

با نگاه کردن به این رندر می توان دریافت که سامسونگ به شدت قصد دارد تا به جذابیت های رقابتی تبلت جدید خود در بازار، اضافه کند.

تبلت گلکسی تب اس 3 با نمایشگری از دو طرف منحنی، درست شبیه به همان چیزی که برای اولین بار در گلکسی اس 7 اج مورد استفاده قرار گرفت، وارد بازار خواهد شد.

این به معنای آنست که تبلت جدید سامسونگ نمایشگر تخت نخواهد داشت. همچنین به نظر می رسد که تبلت Galaxy Tab S3 از طراحی صنعتی بسیار مشابهی با گلکسی اس 7 اج و گوشی های جدید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس برخوردار باشد. اگر چه اعتبار این تصاویر هنوز تایید نشده است.

مشخصات گلکسی تب اس 3

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 می تواند به یک نمایشگر 9.6 اینچی آمو ال ای دی با رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل باشد که می تواند نسبت تصویری 4:3 ارائه دهد.

تبلت جدید سری گلکسی سامسونگ به اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز خواهد بود که توسط حافظه رم 4 گیگابایتی پشتیبانی می شود. شایعات قبلی حاکی از آن بود که اگزینوس 7420، پردازنده ای است که در برخی بازارهای جهانی به این تبلت قدرت خواهد داد. گلکسی تب اس 3 در دو نسخه 32 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

در پنل پشتی آن یک دوربین 12 مگاپیکسلی با فلش ال ای دی قرار گرفته و در قسمت جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری، دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده خواهد شد.

انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری 5870 میلی‌آمپر ساعت تامین شده و اندروید 7.1 نوقا، سیستم عامل قابل اجرای آن خواهد بود. از دیگر ویژگی های گلکسی تب اس 3 می توان به بلوتوث، وای فای و پورت یو اس بی نوع C اشاره کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر