;
coinex

گلکسی تب اس 3 سامسونگ با قلم اس پن و صفحه کلید از راه می رسد

گلکسی تب اس 3 سامسونگ

باتوجه به شایعاتی که در طول چند هفته گذشته منتشر شده، شرکت سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه MWC 2017 کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار کند و قرار است که در طی آن از تبلت گلکسی تب اس 3 رونمایی کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر اخبار دیروز تکرا را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که قرار است تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ با قلم اس پن به بازار عرضه شود، در اوایل امروز هم خبرهای جدیدی در این باره منتشر شد. آنطور که پیدا است تبلت جدید سامسونگ علاوه بر قلم اس پن به صفحه کلید فیزیکی هم مجهز خواهد بود.

شرکت سامسونگ تیزر دعوتنامه های خود را هفته پیش منتشر کرد که تصویر تبلت جدید در آن پیدا بود. به نظر می رسد که سامسونگ محصولی تمام عیار را ارائه دهد. به لطف گزارشات جدیدی که از سوی SamMobile منتشر شده است اکنون جزئیات بیش تری را درباره گلکسی تب اس 3 سامسونگ می دانیم.

انتظار می رود که قلم اس پن به صورت جداگانه عرضه شود و خبری از اسلات برای جایگذاری این قلم در خود دستگاه مانند دستگاه های گلکسی نوت نباشد. پس اگر این گونه باشد کاربران باید به خوبی از این قلم گران قیمت مراقبت کنند. آنطور که پیدا است گلکسی تب اس 3 سامسونگ دارای صفحه کلید فیزیکی خواهد بود که به عنوان لوازم جانبی به بازار عرضه می شود. البته هنوز جزئیات بسیاری درباره این صفحه کلید منتشر نشده است؛ اما احتمال وجود آن بسیار زیاد است.

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ برنامه های خاصی را برای سال 2017 دارد، در کنگره جهانی سال جاری خبری از گلکسی اس 8 نیست و یک ماه پس از آن پرچمدار خود را معرفی می کند؛ اما این شرکت با تبلت جدید خود توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. متاسفانه هنوز این خبرها تایید نشده و باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر در این باره باشیم.

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر