;
coinex

لنوو تبلت Yoga A12 را معرفی کرد

تبلت Yoga A12

در حال حاضر استفاده از تبلت ها افزایش یافته و تقریبا می توان گفت که گوشی های هوشمند و تبلت ها هردو برای کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. البته دستگاه های مختلفی در بازار وجود دارد که انتخاب را برای کاربران سخت تر می کند. اگر شما قصد خرید یک تبلت جدید را برای استفاده از محیط کار یا مدرسه دارید تبلت Yoga A12 لنوو که به تازگی معرفی شده گزینه خوبی برای خرید است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

تبلت Yoga A12 در اصل یک دستگاه مقرون به صرفه اندرویدی است، این تبلت تاشو به یک صفحه کلید بزرگ مجهز است که کار کردن با آن را راحت تر می کند. این تبلت برای ارائه سهولت استفاده و استقامت باتری طراحی شده است، می توان گفت که این تبلت به لپ تاپ نزدیک تر است.

تبلت Yoga A12

باتوجه به شواهد موجود تبلت جدید لنوو دارای باتری قدرتمندی است که با هربار شارژ عمر باتری 13 ساعته را ارائه می دهد و این میزان مصرف باتری در حالت های مختلف مانند پخش ویدئو و یا بازی کردن تفاوت چندانی ندارد. لنوو تایید کرده که ظرفیت باتری این دستگاه 10500 میلی آمپر است.

البته این پدیده بسیار واضح است که مصرف انرژی در یک دستگاه دیجیتالی در حالت های مختلف متفاوت است. در نظر بگیرید که شما در یک جای پر نور هستید و برای استفاده از تبلت خود باید آن را روی روشنایی کامل قرار دهید پس قطعا در این حالت مصرف انرژی متفاوت خواهد بود.

تبلت Yoga A12

آنطور که اعلام شده تبلت Yoga A12 دارای پردازنده اینتل Atom X5 بوده و به رم 2 گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز است. صفحه نمایش این دستگاه 12.2 اینچ بوده و به اسپیکرهای ضد اتمسفر دالبی مجهز است. لازم به ذکر است که این تبلت به صفحه کلید Halo مجهز است که یک ویژگی خوب برای آن به شمار می آید.

اگر به یاد داشته باشید اولین دستگاهی که به صفحه کلید Halo مجهز بود، تبلت اندرویدی Yoga Book بود که در IFA 2016 برلین در ماه سپتامبر نمایان شد. تبلت Yoga A12 با قیمت 299 دلار به بازار عرضه می شود که بسیار مقرون به صرفه است، آنطور که اعلام شده این دستگاه در تاریخ 8 فوریه برابر با 20 بهمن ماه روانه بازار می شود.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر