;
coinex

دانلود تصاویر پس زمینه از چشم انداز طبیعت برای پیکسل اکس ال، گلکسی اس 7، اس 7 اج، ال جی وی 20 و اچ تی سی 10

دانلود تصاویر پس از مینه

تصاویر پس زمینه در گوشی های هوشمند جذابیت خاصی به آن ها می دهد، برای همین است که شرکت های مختلف با ارائه رابط های کاربری جدید تصاویر پس زمینه های متنوع را به ارمغان می آورند. بهتر است که هر از چند گاهی برای تنوع پس زمینه گوشی هوشمند خود را عوض کنید. امروز در تکرا چند تصویر باکیفیت از چشم انداز طبعیت را برای گوشی های هوشمند آماده کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

در حال حاضر میلیون ها تصویر پس زمینه برای گوشی های هوشمند، رایانه های شخصی و تبلت ها در اندازه های مختلف وجود دارد که هر یک از آن ها سلیقه خاص خود را جذب می کند. برای مثال ممکن است که دسته ای از کاربران استفاده از تصاویر پس زمینه فانتزی را ترجیح دهند و دسته دیگر تصاویر پس زمینه طبیعت، به هر حال سلیقه های مختلفی در انتخاب تصویر پس زمینه وجود دارد. اگر از دوست داران طبیعت هستید، بدون شک تصاویر امروز در تکرا برای شما جذاب خواهد بود. این تصاویر نماهای متعدد را از طبیعت نشان می دهد.

به طول معمول تمامی تصاویر موجود در این مطلب دارای کیفیت بالایی هستند و در اندازه های اصلی برای دانلود در دسترس قرار گرفته اند. این تصاویر روی تمامی گوشی های هوشمند و تبلت ها قابل استفاده هستند؛ اما اندازه های اصلی آن ها برای گوشی های هوشمند گوگل پیکسل اکس ال، گلکسی اس 7 / گلکسی اس 7 اج، ال جی وی 20 و اچ تی سی در نظر گرفته شده است. شما می توانید تمامی این تصاویر را در اندازه های اصلی در گوگل درایو دانلود کنید، البته تصاویر گالری زیر هم کیفیت بالایی را دارند و همچنان برای دستگاه های شما قابل استفاده خواهند بود. پیشنهاد می شود که حتما نگاهی به این تصاویر در اندازه و کیفیت اصلی داشته باشید.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://drive.google.com/drive/folders/0B4PnH5TQXf06WXBnT3lEMHdhY00″ icon=”” target=”true”]دانلود تصاویر[/button]

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر