;
coinex

انتشار بازی Project Cars 2 برای 2017 تایید شد + تریلر جدید

بازی Project Cars 2

همانطور که می دانید استودیو بازی سازی lightly Mad در سال 2015 ساخت بازی Project Cars 2 را تایید کرد. چند روز پیش خبرهای جدیدی درباره این بازی و تاریخ جدید آن منتشر شد. آنطور که پیدا است بازی Project Cars 2 در طی سال جاری میلادی منتشر می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

استودیو بازی سازی lightly Mad به تازگی اعلام کرده که بازی شبیه ساز رانندگی خود را در اوخر سال 2017 برای پلتفرم های اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می کند. جزئیات جدید منتشر شده نشان می دهد که بازی Project Cars 2 دارای لیست عظیمی از موسیقی های جهان است که در طی بازی پخش می شود. ظاهرا این بازی از تکولوژی واقعیت مجازی پشتیبانی می کند و قابلیت پخش را در وضوح 12K برای گیمرهای پی سی به ارمغان می آورد.

همچنین تایید شده که انواع اتومبیل های رالی و سوپر اسپورت در این بازی وجود دارند. اعلام شده که این بازی دارای بخش آنلاین خواهد بود که رقابت با دوستان را به ارمغان می آورد. چرخه آب و هوایی 24 ساعته در بازی Project Cars 2 وجود دارد که ظاهرا شرایط جوی در آن تغییر خواهد کرد که شامل آب و هوای مرطوب، خشک و انتقال بین شب و روز است.

بازی Project Cars 2 برای اولین بار در ژانویه 2015 دیده شد و اکنون مدیر عامل استودیو بازی سازی Slightly Mad اعلام کرده که بازی فوق در اواخر سال جاری میلادی از راه می رسد. این شرکت تریلر جدیدی از بازی خود را منتشر کرده که جزئیات جدید بازی را به همراه گرافیک خیره کنند نشان می دهد. بالاخره قرار است که انتظارها برای انتشار این بازی به پایان برسد، انتظار می رود که در طول این مدت خبرها و تریلرهای بیشتری از Project Cars منتشر شود. تکرا از شما دعوت می کند که تریلر جدید Project Cars را مشاهده کنید.

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر