;
coinex

چگونه گوشی هوشمند خود را به تنظیمات کارخانه باز گردانیم؟ (اندروید + iOS)

گوشی هوشمند

این احتمال وجود دارد که هر گوشی هوشمندی با هر سیستم عاملی کند شود و عملیات پردازشی را آهسته تر انجام دهد، کند شدن گوشی هوشمند دلایل مختلی را دارد و راه حل های بسیاری برای حل این مشکل وجود دارد. یکی از این راه حل ها بازگرداندن گوشی هوشمند به تنظیمات کارخانه (factory Reset) است. امروز در تکرا قصد داریم به شما نحوه انجام ریست فکتوری را در دو پلتفرم اندروید و iOS آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

به یاد داشته باشید که با انجام ریست فکتوری، به طور کلی تمامی اطلاعات گوشی هوشمند شما را پاک می کند. پس اگر اطلاعات مهمی را در دستگاه خود دارید بهتر است که قبل از انجام این کار آن ها را به فضای دیگری منتقل کنید. همچنین می توانید که از تمامی داده های موجود در دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نحوره انجام ریسیت فکتوری در گوشی های هوشمند اندرویدی

گوشی هوشمند1 –  قبل از هر چیز منوی تنظیمات گوشی اندرویدی خود را باز کنید.

2 – در منوی تنظیمات گزینه Backup & Reset را پیدا کنید.

3 –  حال گزینه factory reset را در منوی Backup & Reset انتخاب کنید تا عملیات بازگرداندن تنظیمات کارخانه آغاز شود.

4 – در نهایت پیفام هشداری برای شما به نمایش در می آید که اعلام می کند تمام اطلاعات دستگاه شما پاک سازی می شود، در ادامه باید گزینه Erase Phone را انتخاب کنید. پس از چند دقیقه و ریستارت شدن، دستگاه شما به حالت اولیه کارخانه باز خواهد گشت.

گوشی هوشمند

نحوره انجام ریسیت فکتوری در گوشی های آیفون

گوشی هوشمند

1 – تنظیمات گوشی آیفون خود را باز کنید.

2 – سپس به بخش General رفته منوی آن را باز کنید.

3 – پس از آن گزینه Reset را برای انجام عملیات پاکسازی انتخاب کنید.

4 – در نهایت شما گزینه های متعددی را برای انجام ریسیت فکتوری خواهید داشت. اگر قصد دارید که تمام اطلاعات گوشی شما پاک شود Erase All Content & Settings را انتخاب کرده و اگر قصد دارید و اگر قصد داریم که فقط تنظیمات گوشی شما به حالت اولیه بازگردد Reset All Settings را انتخاب کنید.

اکنون شما به سادگی می توانید که گوشی هوشمند اندرویدی و iOS خود را به تنظیمات کارخانه خود بازگردانید. نظر شما درباره این مطلب آموزشی چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر