;
coinex

صدایی بهتر از ال جی وی 20!

فناوری جدید DAC در اسپیکر ال جی جی 6
گوشی ال جی وی 20 پرچمدار حال و حاضر کمپانی ال جی است که با استفاده از فناوری DAC چهار کاناله 32 بیتی صدای خروجی باکیفیتی را ارائه می دهد؛ اما گویا این موضوع نتوانسته تا این کمپانی کره ای را راضی نگه دارد.

بر اساس گزارشی که به تازگی از مرزهای چین عبور کرده، پرچمدار بعدی این کمپانی، ال جی جی 6 با فناوری جدید DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) چهار کاناله همراه شده است. این به معنای آن است که کاربران می توانند صدای خروجی حتی بهتر از ال جی وی 20 در اختیار داشته باشند!

ال جی وی 20 اولین گوشی این کمپانی است که با ویژگی Quad DAC معرفی شد و این موضوع توانست صدای خروجی مطلوب تری را از طریق جک هدفون در اختیار کاربران قرار دهد. اکنون ال جی می خواهد تا همین ویژگی را به سری G خود نیز منتقل کند.

در این گزارش آمده است که در گوشی ال جی جی 6 کنترلرهای ظریفی برای صدای خروجی گوشی های سمت چپ و راستی هدفون، ارائه شده که می تواند با کاهش صداهای اطراف، صدای خروجی بهتر با تعادل بیشتری را تحویل کاربر دهد.

فناوری جدید DAC در اسپیکر ال جی جی 6

 با این کنترلرها کاربر صدای بهتری را دریافت خواهد کرد. این مبدل جدید دیجیتال به آنالوگ همچنین می تواند از منابع صوتی 32 بیتی نیز پشتیبانی کند.

ال جی پرچمدار ال جی جی 6 خود را در روز 26 فوریه (8 اسفند) و در طول برگزاری نمایشگاه MWC 2017 در بارسلونا به روی صحنه خواهد برد. در آن روز تمامی ناگفته ها درباره این دستگاه، فاش خواهد شد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر