;
coinex

کروم بوک پلاس سامسونگ در دسترس قرار گرفت

کروم بوک پلاس

سامسونگ نوت بوک های جدیدی را مبتنی بر سیستم عامل کروم گوگل طراحی کرد که استقبال فراوانی از آن ها شد. این شرکت ماه گذشته در طی برگزاری نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس دو کروم بوک جدید خود را معرفی کرد که شامل کروم بوک پرو و کروم بوک پلاس می شد. اکنون کروم بوک های جدید غول تکنولوژی کره ای در بازار در دسترس قرار گرفته اند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 وعده داد که دستگاه کروم بوک پلاس در ماه فوریه روانه بازار می شود، این شرکت مانند همیشه به وعده های خود عمل کرده و اکنون کروم بوک جدید این شرکت برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفته است. کروم بوک های سامسونگ مانند دیگر محصولات این شرکت طرفداران بسیاری را دارد و انتظار می رود که نسخه پلاس کروم بوک سامسونگ فروش خوبی را داشته باشد.

کروم بوک پلاس سامسونگ دارای پردازنده ARM مبتنی بر hexacode OP1، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. لازم به ذکر است که اندازه صفحه نمایش این دستگاه 12.3 اینچ با وضوح 2400 در 1600 پیکسل است. این کروم بوک بر خلاف نسخه دیگر به قلم استایلوس مجهز نشده است، البته قلم استایلوس به عنوان لوازم جانبی در فروشگاه گوگل برای خرید موجود است و کاربران می توانند آن را به صورت جداگانه خریداری کنند و در نسخه پلاس کروم بوک جدید سامسونگ استفاده کنند.

این شرکت همچنین کروم بوک پرو را ارائه داده که به پردازنده Intel Core m3 مجهز است، آنطور که پیدا است مشتریان این کروم بوک باید تا بهار آینده برای عرضه صبر کنند. کسانی که قصد دارند کروم بوک پلاس سامسونگ را خریداری کنند هم اکنون می توانند این دستگاه را در فروشگاه های آمازون و بست بای با قیمت 449 دلار خریداری کنند. پیش بینی می شود که سامسونگ سود خوبی را با این کروم بوک ها در سال جاری میلادی کسب کند. اگر شما از طرفدارن کروم بوک پرو سامسونگ هستید می توانید مقاله بررسی این دستگاه را در تکرا مطالعه کنید.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر