;
coinex

تبلت دو در یک لنوو Miix 320 منتشر شد!

تبلت دو در یک لنوو Miix 320 منتشر شد!

تبلت دو در یک لنوو Miix 320 با قابیلت های پیشرفته ای به بازار فروش جهانی عرضه شد. در طی سال های اخیر، تپلت – لپ تاپ ها با طراحی دو در یک خود، یا همان قابلیت هم تبلت و هم لپ تاپ بودنشان، پیشرفت چشمگیری داشتند. این محصولات شاید بهترین نباشند؛ اما مسلما چندان هم بد نیستند!

از زمانی که مایکروسافت سرفیس منتشر شد، تا به امروز شرکت های مختلفی توانسته اند تا گام های بلندی در زمینه طراحی سیستم های 2 در 1 بردارند و استفاده از این سبک طراحی را بسیار رایج و دلپذیرتر کنند.

جدیدترین محصول گروه تبلت – لپ تاپ ها لنوو Miix 320 است بوده که به تازگی انتشار یافته است. از آن جایی که لنوو میکس 320 یک سال پس از میکس 310 منتشر شده است، انتظار می رود این محصول در نمایشگاه MWC 2017 که در اواخر همین ماه برگزار خواهد شد، حرفی برای گفتن داشته باشد!

همانطور که در میکس 310 شاهد بودیم، تبلت دو در یک لنوو Miix 320 هم به شکل همان تبلت های معمولی طراحی شده است” اما دارای یک صفحه کلید نیز هست که قطعا برایتان کاربردی خواهد بود. لنوو میکس 320 برخی از ویژگی های مایکروسافت سرفیس پرو 4 (از جمله پایه) را دارا نخواهد بود؛ اما حذف پایه در طراحی سیستم های دو در یک تقریبا رایج است. بنا به گزارش های داده شده، پردازنده لنوو Miix 320 از نوع اتم اینتل X5-Z8350 است و و با رم 2 یا 4 گیگابایتی (بسته به میزان سرعتی که شما برای کارهای روزمره تان احتیاج دارید) در دسترس شما قرار می گیرد.

لنوو میکس 320

در قسمت جلویی تبلت میکس 320 شاهد صفحه نمایش فول اچ دی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل هستیم و حدس می‌زنیم که اندازه این صفحه نمایش هم مانند صفحه نمایش میکس 310، 10.1 اینچ باشد. با این حال، این تغییرات در مقایسه با محصولی که سال پیش تولید شد، خیلی چشمگیر به نظر نمی آید. تبلت دو در یک لنوو Miix 320 علاوه بر صفحه نمایش بهتر، دارای پورت یو اس بی مدل سی، جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت میکرو HDMI، قابلیت خواندن میکرو SD، دو عدد پورت یو اس بی بر روی صفحه کلید، اسپیکر در قسمت پایینی جلوی گوشی و قابلیت پوشش اینترنت LTE جهت استفاده از اینترنت در بیرون از منزل است.

فرض بر این است که تبلت میکس 320 با قیمتی حدود 220 دلار در بازار عرضه شود؛ اما طبیعتا قیمت آن بسته به مدلی که انتخاب می کنید، افزایش می یابد. قطعا رم بالاتر و قابلیت ساپورت اینترنت LTE برایتان هزینه را بالا خواهد برد؛ اما قیمت پایه این محصول، احتمالا همان 220 دلار است و این قیمت از میکس 310 که از 300 دلار شروع می شد و با توجه به مدل انتخابی شما افزایش می یافت، به مراتب به صرفه تر خواهد بود.

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر