;
coinex

ویژگی استوریز به مسنجر WhatsApp اضافه می شود

مسنجر WhatsApp

همانطور که می دانید یکی از ویژگی های اسنپ چت، استوریز (Stories) است که اساسا به کاربران اجازه می دهد تا ویدئوهای کوتاه خود را به اشتراک بگذارند. چندی پیش این ویژگی به اینستاگرام اضافه شد که کاربران بسیاری از آن استقبال کردند، همچنین اخیرا گزارش هایی درباره استوریز در فیسبوک منتشر شده است. به نظر می رسد که این ویژگی علاقه مندان زیادی را دارد و قرار است که به مسنجر WhatsApp اضافه شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر می خواهید درباره ارتباط بین مسنجر WhatsApp و اینستاگرام بدانید، باید اعلام کنم که هردو سرویس متعلق به فیسبوک است. پس تعجبی در این نیست که ویژگی های مشابه در این دو سرویس به ارمغان آورده شود. باتوجه به آخرین گزارش های منتشر شده و توییت های جدید، توسعه آخرین نسخه بتا مسنجر WhatsApp برای سیستم عامل iOS به پایان رسیده که دارای ویژگی استوریز است. البته هنوز مشخص نیست که این ویژگی در نسخه نهایی وجود خواهد داشت یا خیر؟

مسنجر WhatsApp

همچنین مطمئن نیستیم که این ویژگی در WhatsApp چگونه کار می کند، شاید این ویژگی به حساب های فیس بوک و اینستاگرام هم در ارتباط باشد، این بدان معنی است که کاربران قادر خواهند بود که یک استور را در سه سرویس مختلف به طور همزمان به اشتراک بگذارند، البته اگر این چنین باشد قطعا اشتراک گذاری استوری به صورت جداکانه در آن ها امکان پذیر خواهد بود.

این ویژگی فقط در نسخه بتا دیده شده و شاید در نسخه نهایی وجود نداشته باشد، آنطور که پیدا است فیسبوک برنامه های خاصی را برای ارتباط بین سرویس های خود آماده کرده است. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این باره باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا وجود ویژگی استوریز می تواند در مسنجر WhatsApp جذابیتی به اندازه اینستاگرام داشته باشد یا خیر؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر