;
coinex

حالت چند نفره یا MultiPlayer برای پلی استیشن 4 به مدت یک هفته رایگان است

حالت چند نفره یا MultiPlayer برای PS4 به مدت یک هفته رایگان است
سونی به دارندگان PS4 اجازه خواهد داد که بدون پرداخت هیچ گونه حق عضویتی برای این حالت (چند نفره و آنلاین)، به مدت یک هفته از سرویس حالت آنلاین چند نفره، استفاده کنند.

در آمریکای شمالی، این حالت (رایگان بودن استفاده از بخش چند نفره یا multiplayer به مدت یک هفته) از امروز به تاریخ 17 فوریه شروع خواهد شد. درست مثل زمانی که آخر هفته ها این حالت رایگان می شد، در این حالت نیز شما می توانید به تمامی حالت های بازی آنلاین دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این حالت قبلا شما باید پولی به عنوان حق اشتراک پرداخت می کردید؛ اما در این هفته پولی پرداخت نخواهید کرد.

ولی دیگر در این هفته، شما هیچگونه سرویس دیگری مثل دسترسی به “بازی های رایگان ماه” دریافت نخواهید کرد. به عبارت دیگر فقط حالت چند نفره برای شما فعال می شود.

این حالت از چه زمانی آغاز می شود؟

دسترسی رایگان به این حالت رایگان چند نفره در آمریکای شمالی از ساعت 12:01 صبح به وقت محلی در 17 فوریه باز خواهد شد و تا 11:59 بعد از ظهر 23 فوریه باقی خواهد ماند. برای کسانی که در اروپا زندگی می کنند، این حالت کمی کوتاه تر خواهد بود. که از ساعت 10 صبح به وقت گرین ویچ لندن در تاریخ 22 فوریه تا ساعت 11:59 بعد از ظهر 26 فبریه خواهد بود.

PS4 اولین کنسولی نیست که نیاز به پرداخت حق اشتراکی برای بازی های آنلاین دارد. Sony در سال 2013 گفته بود که این حق اشتراک هایی که ما از دارندگان این دستگاه برای بخش آنلاین دریافت می کنیم، صرف سرمایه گذاری های گسترده برای توسعه در این حوزه (بخش آنلاین چند نفره) می شود. سونی سال قبل، برای اولین بار هزینه این حق عضویت را افزایش داد. این مقدار در ایالات متحده و کانادا از 50 دلار به 60 دلار افزایش یافت.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر