;
coinex

مدل کوچک تر تبلت گلکسی تب پرو اس 2 گواهی FCC را دریافت کرد

مدل کوچک تر تبلت گلکسی تب پرو اس 2 گواهی FCC را دریافت کرد

تصاویری از تبلت گلکسی تب پرو اس 2 توسط اف سی سی منتشر شد. یک تبلت مجهز به ویندوز آشکار نشده از سد کمیته ارتباطات فدرال (FCC) گذشت. معمولا رسم است که در مستندی که این اطلاعات را فاش می کند، نامی از مدل این محصول برده نشود؛ لذا فقط شماره سریال SM-W627 را اعلام کردند.

اکنون که هیچ منبع موثقی به جز شماره آن در دست نداریم، می توان حدس زد که این مدل احتمالا نسخه کوچک تری از تبلت گلکسی تب پرو اس 2 است که انتظار می رود در کنار گلکسی تب پرو اس 3 در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) معرفی شود.

متاسفانه علاوه بر هویت، ویژگی های این دستگاه نیز نامعلوم است. اگر سامسونگ به مدل همیشگی تبلت های خودش پایبند باشد (دلیلی برای پایبند نبودن وجود ندارد)، تخمین زده می شود که این محصول از نمایشگر 9.7 اینچی سوپر آمولد با کیفیت کواد اچ دی در مقابل نمایشگر های 12 اینچی این شرکت، استفاده کند. این تبلت نیز از نوع تبلت های هیبریدی است. این امر بدین معناست که کاربر قادر است با متصل کردن تبلت خود به صفحه کلید مخصوص این دستگاه، از این دستگاه همانند یک لپ تاپ نیز استفاده کند.

سامسونگ گلکسی تب پرو اس 2

خبر خوب این است که لازم نیست مدت زمان زیادی را برای فهمیدن اطلاعات SM-W627 صبر کنیم، زیرا گواهی نامه بلوتوث این دستگاه از اف سی سی رد شده که به این معنی است که برای عرضه عمومی تنها باید گواهی نامه وای فای آن، تایید گردد. این خبر در حالی در فضای مجازی منتشر شده است که در همین زمان گفته شده شرکت مایکروسافت اطلاعات جدیدی از تبلت سرفیس پرو 5 خود منتشر کرده است.

هر چند این اطلاعات نیز توسط مسئولین این شرکت تایید و یا رد نشده است؛ اما احتمال می رود که این دو تبلت قدرتمند در رقابت با یکدیگر عرضه شوند. گفته می شود که این تبلت نیز در ماه مارس ارائه خواهد شد. البته تا انتشار اطلاعات رسمی از طرف این شرکت، نمی توان به  هیچ کدام از این اطلاعات اطمینان کرد.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر