;
coinex

آیا مایکروسافت عکسی از تبلت سرفیس پرو 5 را لو داده است؟

آیا مایکروسافت عکسی از تبلت سرفیس پرو 5 را لو داده است؟

گفته می شود عکسی از تبلت سرفیس پرو 5 توسط یکی از وب سایت های فرانسوی مایکروسافت منتشر شده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

دیروز عکسی برروی یک وب سایت فرانسوی که گفته می شود متعلق به مایکروسافت است، منتشر شد که ادعا می شود تصویری از تبلت سرفیس پرو 5 است. ما هنوز هیچ گونه تاییدیه ای مبنی بر این که عنوان “win10-feature-surface-pro-5-z” ارائه شده، همان سرفیس پرو 5 است، در دست نداریم.  همچنین رسمی بودن این ادعا که این وب سایت صفحه اصلی مایکروسافت برای افراد فرانسوی زبان است را تاکنون دریافت نکرده ایم. این عکس نسل بعدی از سرفیس پرو ها را به همراه یک تایپ کاور و سرفیس پن که جلوی تبلت قرار گرفته را به نمایش می گذارد. آن چه از تصویر منتشر شده از این دستگاه می شود برداشت کرد، این است که این دستگاه شباهت های بسیاری از لحاظ ویژگی های ظاهری به نسل قبلی خود دارد.

درکنار عکس این تبلت، نام سرفیس پرو 5 بر روی یک پروفایل LinkedIn یکی از کارمندان مایکروسافت مشاهده می شود. همچنین به کلمه Neon نیز اشاره شده است. این کلمه یک کد داده شده برای یک زبان طراحی بصری ویندوز است که در تمامی پلتفرم ها قابل اجرا است.

سرفیس پرو 4 در تاریخ 6 اکتبر 2015 منتشر شد. حدس و گمان هایی مبنی بر پرده برداری از تبلت سرفیس پرو 5 در آوریل یا ماه مارس سال جاری میلادی زده می شود، این بدین معناست که حدود یک سال و نیم فاصله زمانی میان معرفی سرفیس پرو 4 و سرفیس پرو 5 وجود خواهد داشت.

اگرچه برای موبایل ها این فاصله زیاد است؛ اما ما باید به یاد داشته باشیم که در اینجا داریم درباره یک تبلت گران قیمت صحبت می کنیم و زمان مورد نیاز برای ارتقا این تبلت ها نسبت به دیگر گوشی های هوشمند، خیلی بیشتر خواهد بود. این سری از تبلت های قدرتمند شرکت مایکروسافت تاکنون مورد توجه عده بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

این نوع از تبلت که می توانند به صفحه کلید متصل شوند، با نام تبلت های هیبریدی شناخته می شوند. به دلیل محبوبیت این سری از محصولات مایکروسافت، شایعات نیز در رابطه با مدل های بعدی این دستگاه بسیار زیاد است. با اینکه بعضی از این شایعات به حقیقت می پیوندند؛ اما با این حال تا انتشار اخبار رسمی توسط مسئولین این شرکت نمی توان به هیچ یک از آنها اطمینان کرد.

سرفیس پرو 5

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر