;
coinex

اطلاعات جدیدی از گلکسی بوک سامسونگ منتشر شد

گلکسی بوک

در اوایل هفته گذشته شایعه شده بود که شرکت سامسونگ در حال کار بر روی تبلت جدیدی به نام گلکسی بوک است. اکنون به لطف رسانه آنلاین SamMobile جزئیات بیشتری از این دستگاه منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بر اساس گزارشات منتشر شده هفته گذشته، به احتمال بسیار زیاد گلکسی بوک سامسونگ با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت روانه بازار می شود، البته برخی از رسانه ها هم بر این باور بودند که دستگاه نام برده شده با سیستم عامل اندروید از راه می رسد. به هر حال در طول هفته گذشته حدس و گمان های بسیاری درباره گلکسی بوک سامسونگ وجود داشت. حال باتوجه به آخرین خبرهای منتشر شده، دستگاه جدید سامسونگ با آخرین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت، یعنی ویندوز 10 از راه می رسد. اگر قرار بر عرضه یک تبلت قدرتمند از سوی سامسونگ باشد، فقط ویندوز 10 می تواند که اساسی ترین قدرت را به آن ببخشد.

در ادامه گزارشات موجود به به دیگر ویژگی های گلکسی بوک سامسونگ اشاره شده که شامل پشتیبانی از LTE و همچنین قلم S Pen است. وجود آخرین نسل اتصال داده و قلم تمام عیار S Pen می تواند به تکامل این دستگاه کمک بسیاری کند. پشتیبانی از این قلم بدان معنی است که  دستگاه فوق طراحی شبیه به سری گلکسی نوت را خواهد داشت.

هنوز جزئیات بسیاری درباره گلکسی بوک سامسونگ منتشر نشده است. متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی و عرضه این تبلت اعلام نشده است؛ اما فرض بر این داریم که دستگاه نام برده شده در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش گذاشته شود. این احتمال وجود دارد که سامسونگ در طول کنفرانس مطبوعاتی خود تبلت جدید را رونمایی کند. البته هیچ تضمینی در این باره وجود ندارد و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا گلکسی بوک، ایده خوبی برای بازار سال جاری است یا خیر؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر