;
coinex

گوشی های هوشمند نوکیا 5 و نوکیا 3 معرفی شدند

نوکیا 5

همانطور که می دانید شرکت HMD Global اکنون مالک برند نوکیا است. این شرکت هم اکنون در حال برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره جهانی موبایل 2017 است. امروز در طی برگزاری این کنفرانس مطبوعاتی گوشی های هوشمند نوکیا 5 و نوکیا 3 به صورت رسمی معرفی شدند و همچنین خبر از عرضه جهانی نوکیا 6 منتشر شد که چندی پیش معرفی شده بود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

مدل های جدید نوکیا، نوکیا 5 و نوکیا 3 نام دارند که از لحاظ مشخصات سخت افزاری تفاوت های چندانی را باهم ندارند. به هر حال نوکیا به بازار جهانی بازگشته و قرار است که این برند، درباره شهرت گذشته را به دست آورد.

نوکیا 3

گوشی هوشمند نوکیا 3 دارای صفحه نمایش 5 اینچی اچ دی بوده که پانل محافظ گوریلا گلس هم روی آن وجود دارد. اعلام شده این دستگاه به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز است. قدرت این دستگاه توسط پردازنده چهار هسته ای مدیاتک و رم 2 گیگابایتی تامین می شود. دستگاه فوق  قرار است که با حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا و قیمت 139 یورو روانه بازار شود. لازم به ذکر است که باتری این گوشی هوشمند 2650 میلی آمپر است و از دسته گوشی های هوشمند مقرون به صرفه به شمار می آید.

نوکیا 5

گوشی هوشمند نوکیا 5 به صفحه نمایش بزرگتری مجهز است، صفحه نمایش این دستگاه 5.2 اینچ بوده که دارای وضوح اچ دی است. نوکیا برچسب قیمت 189 یورویی را روی این محصول گذاشته است. قدرت نوکیا 5 توسط پردازنده اسنپدراگون 430 و رم 2 گیگابایتی تامین می شود. آنطور که پیدا است دستگاه فوق از جنس آلومینیوم ساخته شده است. از دیگر مشخصات محصول جدید نوکیا می توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد. این گوشی به حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز بوده که با کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقا است.

گوشی های هوشمند جدید نوکیا در رنگ های سفید، نقره ای، مشکی و آبی روانه بازار خواهند شد. شرکت HMD Global در مراسم رونمایی اعلام کرد که دو دستگاه فوق را در نیمه دوم سال 2017 عرضه می کند. لازم به ذکر است که هردو گوشی جدید نوکیا دارای سیستم عامل اندروید نوقا و انتظار می رود که آپدیت های بعدی برای آن ها زودتر از دیگر دستگاه ها منتشر شود.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر