;
coinex

سامسونگ گلکسی تب اس 3 معرفی شد؛ تبلتی فراتر از حد انتظار!

سامسونگ گلکسی تب اس 3 معرفی شد؛ تبلتی فراتر از حد انتظار!
کمپانی سامسونگ معمولا در نمایشگاه MWC، پرچم‌داران جدید سری گلکسی S خود را معرفی می کند؛ اما همانطور که می‌دانید امسال غول کره‌ای بنا به دلایلی تصمیم گرفت تا معرفی گوشی‌های پرچمدار خود را به تاخیر اندازد؛ بنابراین تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 تبدیل به هیجان انگیزترین محصول این کمپانی در نمایشگاه MWC 2017 شد.

سامسونگ گلکسی تب اس 3 یک تبلت قدرتمند و بادوام است. این تبلت قابلیت‌هایی دارد که پیش از این در هیچ تبلت اندرویدی دیده نشده است. طراحی شیشه‌ای پنل پشتی چیزیست که در گوشی‌های هوشمند امروزی استفاده می‌شود و اکنون برای تبلت Galaxy Tab S3 مورد استفاده قرار گرفته است.

از جهات دیگری نیز طراحی تبلت جدید سامسونگ قابل توجه است. پنل جلویی کاملا صاف، نمایشگر 9.7 اینچی، دکمه های استاندارد و دکمه اصلی هوم که سنسور اثر انگشت را در خود جای داده، پنل پشتی کاملا تخت با دوربینی که در بالای آن قرار گرفته، همه و همه از این دستگاه یک تبلت تمام عیار ساخته است.

در طراحی تبلت جدید سامسونگ چهار بلندگو در نظر گرفته شده که صدایی بسیار بلند و باکیفیت ارائه می‌دهند. دو کاور برای این تبلت در دسترس است –یکی با صفحه کلید و دیگری بدون آن- صفحه کلید آن واقعا می‌تواند شما را شگفت زده کند. این صفحه کلید با استفاده از پین به گلکسی تب اس 3 متصل شده و به راحتی برای کاربر قابل استفاده خواهد بود.

سامسونگ گلکسی تب اس 3

سامسونگ گلکسی تب اس 3 در اندازه‌های 6 در 169 در 237.3 میلی‌متر، 429 گرم وزن داشته و نسخه LTE آن 15 گرم سنگین‌تر است.

یکی از بارزترین ویژگی‌های گلکسی Tab S3 قلم اس پن آن است. نوک این قلم تنها 0.7 میلی‌متر ضخامت دارد و حساسیت به فشار آن به گونه‌ای طراحی شده که کاربر به راحتی بتواند از آن استفاده کرده و حس نوشتن را به خوبی لمس کند. اندازه آن نیز به شکلی است که احساس می‌کنید یک قلم واقعی را در دست گرفته‌اید. علاوه بر وضعیت ظاهری این قلم، به نظر می‌رسد که ویژگی‌های آن نیز بهبود یافته است.

نمایشگر سامسونگ گلکسی تب اس 3 یک صفحه نمایش 9.7 اینچی سوپر آمو ال ای دی است با نسبت تصویر 4:3 و این مشخصات درست به مانند نسل قبلی این دستگاه است. رزولوشن آن نیز درست به مانند گذشته 1536 در 2048 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی 264 پیکسل را شامل می‌شود.

سامسونگ گلکسی تب اس 3

تبلت Galaxy Tab S3 از پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام قدرت می‌گیرد، 4 گیگابایت رم داشته و 32 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. در پنل پشتی آن یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی تب اس 3 انرژی لازم برای انجام کارهای روزمره خود را از یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و به راحتی می‌تواند با یک بار شارژ کامل، بیش از یک روز دوام آورد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر