;
coinex

فروش پلی استیشن VR از مرز 900 هزار دستگاه رد شد

فروش پلی استیشن VR از مرز 900 هزار دستگاه رد شد

با دستگاه پلی استیشن VR، شما خود را در دنیای واقعیت مجازی می‌بینید؛ به طوری که فقط با گذاشتن این دستگاه بر روی سر خود، می توانید خود را در یک فضای از پیش تعیین شده‌ای حس کنید. فضایی مثل یک کنسرت که در آن ضمن گوش دادن به یک آهنگ فوق العاده، می‌توانید داخل فضای کنسرت نیز حرکت کنید. یا مثلا می توانید همراه با یک تیم ضربت برای پس گرفتن قلمرو خود از دست بیگانگان، با حالتی که گویی یک سلاح واقعی در دستتان است، به سوی دشمن تیراندازی کنید!

لازم به ذکر است که این دستگاه، مانند سایر دستگاه های نوظهور، ایراداتی را در خود دارد. برخی ناهمخوانی ها و باگ ها و رندر شدن برخی بازی‌ها با وضوع تصویر بسیار کم، از جمله ایراداتی است که در این دستگاه وجود دارد.

بر اساس گفته آقای هوز، مدیر اجرایی سونی، در حدود 915000 دستگاه هدست پلی استیشن VR از 19 فوریه (1 اسفند) تاکنون فروخته شده است.

گزارشات حاکی از آن است که سونی برای فروش 1 میلیون دستگاه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن در شش ماه نخست سال، برنامه ریزی کرده است.

بعد از اعلام پروژه فروش 1 میلیون عددی از این دستگاه، هوز گفت:

وقتی مردم بدانند که قفسه مغازه ها پر از پلی استیشن VR خواهد شد، شما یقینا خواهید دید که مردم در بیرون مغازه ها، صف های طولانی برای خرید این دستگاه تشکیل خواهند داد.

 قیمت هدست پلی استیشن VR چیزی در حدود 400 یا 500 دلار است که در بازار داخلی با توجه به نوسانات ارزی بین 2 تا 2.5 میلیون تومان به فروش می رسد. برای استفاده از این دستگاه شما به یک دستگاه PS4 نیز احتیاج دارید. شرکت سونی تاکنون در حدود 53 میلیون کنسول PS4 فروخته است.

سونی می‌گوید:

 ما امیدواریم که افراد بیشتری از دارندگان PS4 مبادرت به خرید پلی استیشن VR کنند و این خبری خوشحال کننده برای ما خواهد بود.

قبل از آنکه دستگاه پلی استیشن VR به مردم عرضه شود، مدیر کمپانی سونی اعلام کرد: “انتظار می رود به محض انتشار، صدها هزار نسخه از این دستگاه به فروش برسد.”

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر