;
coinex

تبلت گلکسی بوک با سیستم عامل ویندوز 10 معرفی شد

تبلت گلکسی بوک

گزارش های اخیر حاکی از این بود که شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2017 از یک تبلت جدید با سیستم عامل ویندوز 10 رونمایی می کند. البته دیروز چند ساعت قبل از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ، تایید شده که این شرکت از تبلت جدید گلکسی بوک رونمایی می کند. در نهایت معلوم شد که شایعات فوق براساس واقعیت بودند و شرکت سامسونگ دیروز تبلت گلکسی بوک را با سیستم عامل ویندوز 10 معرفی کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

تبلت گلکسی بوک قرار است که در دو نسخه عرضه شود. یکی از این نسخه ها دارای صفحه نمایش 10.6 اینچی TFT LCD و دیگری دارای صفحه نمایش 12 اینچی Super AMOLED است. مدل 10.6 اینچی و 12 اینچی به ترتیب دارای وضوح 1920 در 1280 پیکسل و 2160 در 1440 پیکسل هستند. قدرت این دو توسط نسل هفتم پردازنده اینتل Core m3 با سنجش 2.6 گیگاهرتزی و نسل هفتم Core i5  با سنجش 3.1 گیگاهرتزی تامین می شود. لازم به ذکر است که هردو تبلت از LTE Cat.6 پشتیبانی می کنند.

مدل 10.6 اینچی تبلت گلکسی بوک با رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی، پورت USB نوع C و با باتری 30.4W شارژ سریع عرضه می شود. مدل 12 اینچی این تبلت دارای دو گزینه انتخابی است که یکی از آن ها شامل رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است و دیگری دارای رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی است، از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. البته مدل کوچکتر تبلت گلکسی بوک به دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز شده است، هردو تبلت دارای سیستم عامل ویندوز 10 هستند و قابلیت پخش ویدیوهای 4K را دارند.

سامسونگ هنوز تاریخ عرضه و قیمت گلکسی بوگ های جدید را اعلام نکرده است و هنوز هیچ پیش بینی در این باره وجود ندارد. انتظار می رود که این تبلت ها در بازارهای آزاد مختلف قیمت های متفاوتی داشته باشند.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر