;
coinex

دوربین دوگانه هواوی پی 10 امتیاز بالایی به دست آورد!

دوربین دوگانه هواوی پی 10 امتیاز بالایی به دست آورد!
کمپانی گوشی ساز هواوی در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) جدیدترین پرچمدار خود، گوشی هواوی پی 10 را معرفی کرد. گوشی هوشمند قدرتمندی که یکی از بزرگترین ویژگی‌های آن، دوربین آن است.

دوربین دوگانه هواوی پی 10 از یک سنسور 20 مگاپیکسلی RGP و یک سنسور 12 مگاپیکسلی مونوکروم تشکیل شده است. هر دو سنسور دارای لنزهایی با دهانه دیافراگم f/2.2 بوده که به فوکوس خودکار لیزری و لرزشگیر اپتیکال مجهز است.

دوربین دوگانه هواوی پی 10 از طریق بنچمارک DxOMark مورد آزمایش قرار گرفت و توانست امتیاز بالای 87 را از این وب‌سایت به‌دست آورد.

بر اساس این بنچمارک، دوربین هواوی پی 10 توانست حتی در نور بسیار کم هم نتایج خوبی را به‌ثبت رسانده و تعادل خوبی بین تصاویر سیاه و سفید و رنگی برقرار کند. حفظ بافت تصاویر و فوکوس خودکار دقیق از جمله برتری‌های این دوربین نسبت به دیگر رقبای آن است.

در حالی که دوربین دوگانه هواوی پی 10 در عکاسی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد؛ اما گویا در بخش فیلمبرداری کمی ضعیف است. با اینکه کیفیت ویدیو به طور کلی معقول و مناسب بوده و تعادل خوبی در رنگ‌های روشن، نوردهی، فوکوس خودکار و حفظ جزئیات وجود دارد؛ اما عملکرد ویدیو در نور کم و فیلمبرداری در هنگام پیاده روی، کمی ناامید کننده است.

کسب امتیاز 87 از بنچمارک DxOMark، دوربین هواوی پی 10 را در پشت سر دوربین گوشی‌های گوگل پیکسل با امتیاز 89 و دوربین گلکسی اس 7 با امتیاز 88 قرار می‌دهد. پیش از این نیز هواوی میت 9 توانسته بود تا از این بنچمارک امتیاز 85 را به‌دست بیاورد.

شاید دیدن امتیاز دوربین هواوی پی 10 پلاس در این بنچمارک خالی از لطف نباشد، برادر بزرگتر گوشی هواوی پی 10 با لنزهایی سریع‌تر و روشن‌تر با وجود دهانه دیافراگم f/1.8، می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر