;
coinex

گوشی ال‌جی G6 در اردیبهشت ماه وارد بازار ایران خواهد شد + قیمت

 گوشی ال‌جی G6، پرچمدار سال 2017 کمپانی ال‌جی قرار است با قیمتی بالا در اردیبهشت ماه سال 96 به صورت رسمی وارد بازار ایران شود.
دفتر ایران ال‌جی به صورت رسمی طی یک بیانیه ارسالی اعلام کرده است که پرچمدار جدید این شرکت یعنی گوشی ال‌جی G6  قرار است در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 1396 وارد بازار کشورمان شود. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به این موضوع نگاهی دقیق‌تر داشته باشیم.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، شرکت کره‌ای ال‌‎جی در نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون کشور اسپانیا از موبایل هوشمند پرچمدار خود برای سال 2017 میلادی یعنی ال‌جی G6 به صورت رسمی رونمایی کرد است و چندی پیش نیز پیش فروش این گوشی هوشمند در برخی نقاط دنیا همچون کره جنوبی، کشور مبدا این تلفن هوشمند، شروع شده است و طبق آمارهای منتشر شده تا به امروز، ال‌جی G6 دارای فروش بسیار خوبی است.

 گوشی ال‌جی G6، پرچمدار سال 2017 کمپانی ال‌جی قرار است با قیمتی بالا در اردیبهشت ماه سال 96 به صورت رسمی وارد بازار ایران شود.

از جمله مشخصات فنی موبایل هوشمند ال‌‎جی G6 باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 821 با فرکانس 2.35 و 1.6 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر 144 در 2880 پیکسل با تراکم پیکسلی 564 پیکسل در هر اینچ و محافظت گوریلا گلس 3، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه با دو لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم بالا و فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت فول اچ دی، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا  همراه با رابط کاربری جدید LG UX 6.0 UI اشاره داشت.

دفتر ایران شرکت ‌ال‌جی که به صورت مستقیم تحت نظارت دفتر اصلی این کمپانی در کره فعالیت می‌کند، طی یک بیانیه رسمی به خبرنگاران اعلام کرده است که گوشی هوشمند ال‌جی G6 قرار است در نیمه اول اردیبهشت ماه در دو نسخه ۳۲ گیگابایتی بدون DAC و شارژ بی‌سیم  (نسخه پایه) و نسخه 64 گیگابایتی مجهز به DAC چهارگانه و بدون شارژ بی‌سیم وارد بازار ایران شود.در واقع نسخه‌ای که وارد بازار ایران خواهد شد، برخی از ویژگی‌ها را نخواهد داشت تا به این صورت، قیمت پایانی آن برای بازار کشورمان کاهش پیدا کند و مردم در ایران بتوانند این گوشی هوشمند را خریداری کنند.

 لازم به ذکر است که دفتر ایران شرکت ال‌جی هنوز در رابطه با قیمت گوشی ال‌جی G6، پرچمدار سال 2017 شرکت ال‌جی در ایران بحثی نکرده است اما قصد داریم در ادامه نگاهی به نمودار قیمت این گوشی داشته باشیم که به صورت اختصاصی توسط سایت تکرا تهیه شده است.

 گوشی ال‌جی G6، پرچمدار سال 2017 کمپانی ال‌جی قرار است با قیمتی بالا در اردیبهشت ماه سال 96 به صورت رسمی وارد بازار ایران شود.

طبق پیش بینی کارشناس بخش بازار سایت تکرا، مهدی فوقی، گوشی ال‌جی جی 6 در نیمه دوم فروردین ماه به صورت غیر رسمی با قیمت بالایی در حدود 2 میلیون 750 تا 2 میلیون 800 هزار تومان وارد بازار کشورمان خواهد شد اما با معرفی و ورود رسمی ال‎‌جی G6 در نیمه اول اردیبهشت ماه توسط شرکت مدیا پردازش این گوشی با قیمتی در حدود 2 میلیون 400 تا 2 میلیون 500 هزار تومان با گارانتی رسمی در بسیاری از فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین موجود خواهد شد و از همین بازده زمانی است که ریزش قیمت نسبتا زیاد این تلفن هوشمند شروع خواهد شد.

ال‌جی G6 در اردیبهشت ماه به صورت رسمی وارد بازار ایران خواهد شد پس طبیعی است که سرنوشت دو ماه آینده این گوشی یعنی خرداد و تیر ماه سال 1396 به عنوان زمان ریزش قیمت این گوشی همچون دیگر موبایل‌هایی که وارد بازار ایران می‌شوند، تلقی شود.

گوشی پرچمدار ال‌جی G6 در خرداد ماه به قییمتی در حدود 2 میلیون و 250 تا 2 میلیون و 300 هزار تومان خواهد رسید و پس از آن در تیر ماه، قیمت این گوشی به 2 میلیون و 200 هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین در مرداد و شهریور که بازار موبایل در ایران یک بازار دارای فروش پایین است، قیمت این گوشی کاهش خواهد داشت و در مرداد قیمتی در حدود 2 میلیون و 160 و در شهریور ماه قیمت این موبایل به 2 میلیون و 100 تا 2 میلیون و 120 هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

 گوشی ال‌جی G6، پرچمدار سال 2017 کمپانی ال‌جی قرار است با قیمتی بالا در اردیبهشت ماه سال 96 به صورت رسمی وارد بازار ایران شود.

در هر صورت باید بگوییم که قیمت ال‌جی G6 به عنوان یک موبایل پرچمدار همچنان بالا خواهد بود و به صورت بسیار واضح باید بگوییم که جی 6، قیمتی بالاتر از پرچمدار کنونی این شرکت در بازار ایران یعنی LG V20 خواهد داشت و به همین سبب شاید این قیمت بیشتر دوباره نقطعه ضعف ال‌جی باشد و خریداران برای خرید آن، به سراغ گزینه‌های دیگر بروند یا تا کاهش قیمت آن و رسیدن به قیمت 2 میلیون تومان صبر کنند.

گفتنی است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا زمان ورود ال‌‎جی G6 به بازار ایران به صورت رسمی و با گارانتی مدیا پردازش صبر کنید و سپس در صورت محدود بودن بودجه خود، به سراغ ال‌جی V20 بروید چرا که سخت افزار این دو موبایل هوشمند تفاوت چندانی ندارند اما به صورت قطعی قیمت V20 در زمان ورود G6  به صورت رسمی به بازار ایران در حدود 400 الی 500 هزار تومان پایین‌تر خواهد بود.

نظر شما در مورد گوشی ال‌جی G6 چیست؟ آیا شما این گوشی را خریداری خواهید کرد یا به سراغ گلکسی S8 سامسونگ می‌روید؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر