;
coinex

فیلم سینمایی ماتریکس، احتمالا دوباره ساخته می‎شود؛ اما نه با عوامل پیشین

فیلم ماتریکس ، احتمالا دوباره ساخته می‎شود؛ اما نه با عوامل پیشین

قسمت جدیدی از فیلم سینمایی ماتریکس دوباره ساخته می‎شود. به گفته کمپانی برادران وارنر، بازسازی نسخه 1999 این فیلم کلاسیک سایبرپانک (زیرشاخه‌ای از ژانر علمی تخیلی) در مراحل اولیه تولید است و ستاره فیلم Creed، مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) هم در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت.

بر اساس اعلام هالیوود ریپورتر، زک پن (Zak Penn)، نویسنده و کارگردان فیلم‌های علمی تخیلی هم در حال مذاکره برای نویسندگی قسمت جدید فیلم ماتریکس است. پن فیلمنامه‌های ابر قهرمانی زیادی را نویسندگی کرده که از بین آن‌ها می‌توان X-Men: The Last Stand، انتقام جویان و الکترا را نام برد. [البته از فیلم‌های او، می‌توان فهمید که این فیلم هرگز به اندازه قسمت‌های قبلی فیلم ماتریکس با کیفیت نبوده و این فیلم، فیلمی سطحی‏‎ خواهد بود]. جردن هم در حال مذاکره برای بر عهده گیری یک نقش اصلی از فیلم است.

تهیه کننده اصلی فیلم ماتریکس Joel Silver هم به کمپانی برادران وارنر پیوسته است. به گفته هالیوود ریپورتر، استودیو سازنده درباره‌ی مسائل سر راه فیلم نگران است که شامل موضوعات مربوط به بودجه و سازندگان سه گانه ماتریکس، لی لی و لنا واچوفسکی می‌شود.

گفته می‌شود واچوفسکی‌ها، که کارگردانی و نویسندگی سه گانه اصلی فیلم ماتریکس را بر عهده داشتند، در این پروژه حضور نخواهند داشت اما کمپانی برادران وارنر می‌خواهد اجازه‌ی آن‌ها را قبل از ادامه کار دریافت کند. این دو برادر و خواهر طرفدار بیشتری نسبت به Silver دارند. بازیگر اصلی فیلم‌های قبلی ماتریکس، کیانو ریوز (Keanu Reeves) هم تمایل به بازگشت به فیلم جدید ماتریکس دارد اما هالیوود ریپورتر گفته که برادران وارنر می‌خواهد کارگردان و بازیگران دیگری برای این قسمت جدید انتخاب نماید.

هنوز هیچ تاریخی در رابطه با شروع پروژه مشخص نشده است و مانند سریال تلویزیونی ماتریکس که قرار بود ساخته شود، احتمال لغو شدن هم وجود دارد.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر