;
coinex

اکسپریا ال وان معرفی شد؛ یک گوشی هوشمند شیک 5.5 اینچی با قیمتی مناسب!

اکسپریا ال وان

سونی دیروز از گوشی‎های اکسپریا ال وان رونمایی کرد. این گوشی در ماه آوریل روانه بازارهای سراسر جهان خواهد شد؛ اما مشخصات آن اکنون برای ما قابل مشاهده است. برای بررسی بیشتر جزئیات این خبر با تکرا همراه باشید.

امروز، کمپانی سونی از گوشی‌های اکسپریا ال وان (Xperia L1) رونمایی کرد. این گوشی بسیار شیک و زیبا، از صفحه نمایش اچ دی 5.5 اینچی و طراحی خاص گوشی‌های سونی برخوردار است و نسخه دو سیم‌کارته آن هم موجود خواهد بود.

با این که نام ال وان ممکن است این تفکر را در ذهن شما ایجاد کند که این گوشی مانند اکسپریا ال است که در سال 2013 تولید شد؛ اما این گوشی هوشمند جدید سال 2017، یعنی اکسپریا ال وان، تقریبا هیچ شباهتی به اکسپریا ال ندارد. در واقع طراحی اکسپریا ال وان باریک تر، بلندتر و شیک تر از اکسپریا ال است. اکسپریا ال وان دارای طراحی خاص گوشی‎های سونی است، به این معنی که گوشه‎ها و حاشیه‌های این گوشی گرد نیست که شکل مرتب و تیزی به این گوشی می‎دهد.

در جلوی گوشی می‌توانید صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت تصویر 720 پیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را ببینید. در پشت این گوشی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت‎های فوکوس خودکار و فلاش ال ای دی قرار دارد.

گوشی‎ جدید میان رده اکسپریا ال وان از پردازنده مدیاتک 64 بیتی 4 هسته‎ای با فرکانس کاری 1.45 گیگاهرتز استفاده می‎کند. باتری آن 2620 میلی‌آمپر است و 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته لازم به ذکر است که حافظه داخلی این گوشی توسط کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت قابل افزایش است که نکته مثبت این گوشی است و می‎تواند رضایت شما را جلب کند.

اکسپریا ال وان سونی از یک نسخه قابل تنظیم دستی اندروید نوقا هم برخوردار است که به شما این امکان را می‎دهد که مطابق نیاز خود و با توجه به این که کجا هستید و چه می‌کنید، تنظیمات مختلف گوشی از جمله صدای زنگ، نور صفحه و اعلانات گوشیتان را تنظیم کنید.

اکسپریا ال وان اواخر ماه آوریل (فروردین ماه) در برخی بازارها از جمله اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، شرق میانه، آفریقا و آسیا موجود خواهد بود. در ابتدا این گوشی در رنگ‎های سفید، مشکی و صورتی به مشتریان عرضه خواهد شد؛ اما قیمت دقیق این گوشی هنوز اعلام نشده است. کمپانی سونی به شما مصرف کنندگان عزیز این قول را داده است که قیمت اکسپریا ال وان بسیار مناسب خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این گوشی با ما همراه باشید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر