;
coinex

تصاویر و مشخصات پاوربانک گلکسی S8 لو رفت؛ زیبا و قدرتمند

تصاویر و اطلاعاتی جدید از پاوربانک گلکسی S8 منتشر شده است که نشان از یک پاوربانک 5100 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع برای گلکسی S8 دارد.
تصاویر و اطلاعاتی جدید از یکی از لوازم جانبی اصلی نسل جدید خانواده کهکشانی شرکت سامسونگ یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس منتسب به یک پاوربانک 5100 میلی آمپری شرکت سامسونگ با طراحی زیبا در دو رنگ خاکستری و سرمه‌ای منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید، کمپانی کره‌‎ای سامسونگ یکی از تولید کنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان است که در میان کاربران مبتدی تا حرفه‌ای نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد. سامسونگ  به منظور راحتی کاربران همواره گروهی از لوازم جانبی اصلی تولید خود را برای برخی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار و یکسری از مشتریان حرفه‌‎ای و خاص تولید و عرضه می‌کند.

گوشی گلکسی نوت 7 از شرکت سامسونگ دارای گروهی از لوازم جانبی اصلی شامل قاب‌های متنوع، شارژر بی سیم و … بود و حالا نسل جدید سری کهکشانی سامسونگ یعنی گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس نیز قرار است دارای گروهی از لوازم جانبی از جمله انواع قاب، هدفوت AKG، داک تبدیل موبایل به کامپیوتر، پاوربانک و غیره باشند.

چندی پیش اطلاعاتی مبنی بر وجود یک پاوربانک 5100 میلی آمپری جدید با قابلیت شارژ سریع از شرکت سامسونگ به صورت اختصاصی در دو رنگ خاکستری و سرمه‌ای با شماره مدل EB-PG950 برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در یک اکانت توییتر به همراه تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهد این پاوربانک احتمالا در پک مخصوص گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس حضور خواهد داشت و همچنین مانند دیگر پاوربانک‌های زیبا اما گران قیمت سامسونگ به صورت جداگانه نیز به فروش خواهد رسید.

در مورد قیمت این پاوبانک اصلی سامسونگ باید گفت که طبق گفته‌های افشا کننده، قرار است این پاوربانک 5100 میلی آمپری جدید با قیمت 60 یورو که نسبت به ظرفیت آن مبلغ بسیار بالایی محسوب می‌شود، در دو رنگ خاکستری و سورمه‌ای به صورت رسمی عرضه شود.

نظر شما در مورد پاوربانک اصلی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس چیست؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر