;
coinex

مشخصات و قیمت داک سامسونگ DeX Station فاش شد

داک سامسونگ DeX Station به صورت اختصاصی برای گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس عرضه خواهد شد و با استفاده از مانیتور به آن می‌‎توان یک کامپیوتر در اختیار داشت.
اطلاعات جدید و بسیار مهمی از داک سامسونگ DeX Station برای گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس منتشر شده است که نشان می‌دهد این داک تبدیل موبایل به یک سیستم قدرتمند، چه ویژگی‌ها و قیمتی خواهد داشت. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با داک سامسونگ DeX Station بیشتر آشنا شوید.

همانطور که می‌دانید، شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد تا یک داک DeX Station یا همان Desktop Experience به معنای تجربیات دسکتاپی برای گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس عرضه کند تا کاربران با اتصال این داک به یک مانیتور، موس و کیبورد بتوانند با استفاده از موبایل خود یک کامپیوتر در اختیار داشته باشند و بتوانند تا پردازش‌هایی نچندان سنگین همچون وبگردی و … را انجام دهند.

داک جدید سامسونگ برای گلکسی S8 دقیقا مانند داک Desktop Experience از شرکت مایکروسافت است که چندی پیش به صورت رسمی رونمایی شد و با استفاده از اتصال یک موبایل با سیستم عامل ویندوز فون همچون لومیا  به آن می‌توان تا یک سیستم نسبتا قدرتمند در اختیار داشت.

داک سامسونگ DeX Station به صورت اختصاصی برای گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس عرضه خواهد شد و با استفاده از مانیتور به آن می‌‎توان یک کامپیوتر در اختیار داشت.

چندی پیش اطلاعاتی جدید و بسیار مهم از سخت افزار و قیمت داک سامسونگ DeX Station در یک خرده فروشی اروپایی منتشر شده است که نشان می‌دهد این داک دارای دو درگاه USB-A، یک درگاه اترنت به منظور اتصال به اینترنت، یک درگاه USB-C برای شارژ گوشی، یک درگاه HDMI به عنوان خروجی ویدیویی برای مانیتور و همچنین یک پایه نگهدارنده مجهز به فن خنک کننده برای خنک سازی موبایل و جلوگیری از خرابی باتری هنگام اجرای ویدئوهای با وضوح 4K تا نرخ 30 فریم به دلیل پردازش بالا است.

جالب است که سامسونگ به جای استفاده از درگاه‌های نسل جدید و پرسرعت USB نسخه 3 یا 3.1 در این داک از درگاه‌های نسخه 2 استفاده است. این در حالیست که شما با درگاه USB نوع C می‌توانید گوشی خود را شارژ کنید و با استفاده از درگاه اترنت تا سرعت 100 مگابایت در ثانیه به شبکه جهانی اینترنت متصل شوید و اطلاعات انتقال دهید.

در مورد قیمت داک DeX Station برای گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس باید گفت که این داک قرار است با قیمت 149.99 یورو در رنگ مشکی عرضه شود اما هنوز معلوم نیست سامسونگ این داک قدرتمند را همزمان با رونمایی از اعضای نسل جدید کهکشانی خود در 9 فروردین ماه  در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد یا زمان دیگری به معرفی رسمی این داک کاربردی خواهد پرداخت.

در هر صورت باید گفت که بسیاری از کاربران حرفه‌ای همچون برنامه نویسان به احتمال زیاد به دلیل وجود داک DeX Station به سراغ یکی از اعضای خانواده کهکشانی جدید شرکت سامسونگ خواهند رفت چرا که این داک در کنار گوشی‌های قدرتمندی همچون گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس یک پیشرفت بزرگ در صنعت موبایل محسوب می‌شود.

نظر شما در مورد داک سامسونگ DeX Station چیست؟ آیا تبدیل موبایل به یک سیستم دسکتاپ کاربردی است؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر