;
coinex

شاهد آغاز فروش نسخه کولت تلفن همراه مجلل وان پلاس 3 تی در پاریس باشید

پلاس 3 تی

در اواسط ماه جاری، شرکت وان پلاس، از نسخه کولت تلفن همراه وان پلاس 3 تی پرده برداری‌کرد و در روز دوم همین ماه، نسخه محدود شده آن برای فروش وارد بازار شد. تنها 250 عدد از نسخه کولت این دستگاه در کل پاریس موجود بود. تنها تفاوت‌هایی که در این تلفن همراه ایجاد شده‌بود، رنگ آن بود که به مشکی مبدل شده‌ بود و البته برند کولت که در قسمت پایینی پشت دستگاه حک شده‌ بود. همچنین این نسخه از دستگاه، دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت بوده و با قیمتی معادل 510 دلار آمریکا به فروش رسید. در ادامه با تکرا همراه باشید.

وان پلاس، ویدیویی را منتشر کرد که شور و شوق مردم را نسبت به در ویترین گذاشته‌ شدن این دستگاه نشان می‌داد. می‌توانستید صف‌های طولانی بسته شده در پیاده روهای روبروی فروشگاه کولت در روز دوم فروردین‌ماه را از نزدیک ببینید. این تلفن همراه، هواداران زیادی را از قاره اروپا برای خود جمع کرده بود. یکی از خریداران مرد در آنجا بیان کرد که حدود 3 ساعت راه را از بروکسل، پایتخت بلژیک، تا پاریس برای خرید این تلفن همراه رانندگی کرده‌ است. بعد از دیدن آن تلفن از نزدیک، اعتراف کرد که تصمیمی درست گرفته است که مسیری 200 مایلی را تنها برای خرید این دستگاه رانندگی کند.

پلاس 3 تی

سخنان تندی برای این نسخه از وان پلاس 3 تی، یعنی نسخه کولت آن گفته شده است حاکی از اینکه شرکت وان پلاس، روز پیش، برای این دستگاه یک فروش باتخفیف بالا اما در مدت محدود انجام داده‌است؛ با این حال، نامی از برند مجری این کار به میان نیامد. آنچنان که پیشتر گفته شد، تنها 250 عدد از این نسخه کولت وان پلاس 3 تی و آن‌هم به رنگ مشکی پررنگ و با قیمت 479 دلار برای فروش همگانی عرضه شد. با اینحال اگر شما نتوانستید صاحب یکی از این 250 دستگاه شوید، خود را ناراحت نکنید؛ چرا که به علت محبوبیت بالای این دستگاه، در آینده‌ای نزدیک، شاهد تعداد بیشتری از همین نسخه از دستگاه و آن‌هم در همین رنگ خواهید بود.

خود را برای یک تجربه پرهیجان از داشتن این نسخه از وان پلاس 3 تی آماده کنید.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر