;
coinex

قیمت شیائومی می 6 و شیائومی می 6 پلاس فاش شد؛ ارزان ترین پرچمدار 2017

هم‌اکنون لیست قیمت شیائومی می 6 و شیائومی می 6 پلاس منتشر شده است و اینگونه که این لیست نشان می‌دهد، احتمالا شیائومی می 6 ارزان ترین پرچمدار 2017 خواهد بود! جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

امسال سال رقابت بی‌سابقه پرچمداران شگفت انگیز کمپانی‌های بزرگ در زمینه‌های مختلفی از جمله نمایشگرهای بزرگ، سخت افزارهای قدرتمند، طراحی‌های درجه یک و بسیاری از چیزهای دیگر است. گوشی شیائومی می 6 پرچمداری است که با گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ به عنوان دو دستگاهی که از تراشه اسنپدراگون 835 بهره می‌برند، شاخ به شاخ خواهد شد. شایعه شده است که می 6، ماه آینده و پس از انتشار گلکسی اس 8 در روز 29 مارس (نهم فروردین)، منتشر خواهد شد.

خوشبختانه پیش از زمان انتشار شیائومی می 6، قیمت این گوشی مشخص شد و اکنون می‌توانید ببینید که هر مدل از این گوشی حدودا چقدر برایتان هزینه خواهد داشت. لیست قیمت‌های فاش علاوه بر قیمت شیائومی می 6 ، قیمت شیائومی می 6 پلاس (که احتملا مدل بزرگ تر 5.7 اینچی است) را نیز برایمان نمایان می‌کند.

در این گزارش می‌بینیم که این گوشی با 3 مدل حافظه متفاوت لیست شده است. مدل اول شیائومی می 6 شامل 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است که احتمالا با قیمت 290 دلار عرضه خواهد شد. مدل دیگری هم با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی وجود دارد که با قیمت 333 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و در نهایت نسخه سطح بالای می 6 وجود دارد که از 6 گیابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و حدودا 391 دلار قیمت گذاری شده است.

شیائومی می 6

از طرف دیگر، قیمت شیائومی می 6 پلاس هم که در سه مدل وجود دارد، به این شرح است: مدل اول دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و 377 دلار قیمت دارد. مدل دوم این پرچمدار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته و با قیمت 435 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و در نهایت بهترین نسخه شیائومی می 6 پلاس با رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که با قیمت تنها 507 دلار عرضه خواهد شد.

البته نمی‌توانیم این لیست را تایید کنیم و بگوییم قیمت‌ها دقیقا همین‌هایی خواهند بود که در این لیست گفته شده است؛ اما اگر این لیست درست باشد، شیائومی می 6 ارزان ترین پرچمدار 2017 شمرده خواهد شد که با وجود قیمت ارزان، دارای مشخصات درجه یکی مانند تراشه اسنپدراگون 835 و دوربین دوگانه است.

البته لازم به ذکر است، هنوز مطمئن نیستیم که مدل‌های ابتدایی این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 835 هستند یا به اسنپدراگون 821 مجهز خواهند شد. همچنین شایعات دیگری هم وجود دارد که می‌گوید پرچمدار شیائومی در رنگ‌های غیر معمولی چون قرمز هم منتشر خواهند شد که البته هنوز نمی‌دانیم حقیقت دارد یا خیر! به نظر می‌رسد که انتظار کشیدن برای معرفی گلکسی اس 8 و شیائومی می 6 بی‌فایده نیست و ارزش انتظار کشیدن را دارد!

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: Gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر