;
coinex

هواوی قصد دارد بیش از 10 میلیون گوشی هواوی پی 10 و پی 10 پلاس را بفروشد.

پی 10

ظاهرا کمپانی هواوی از فروش بالای پرچم‌داران جدیدش، هواوی پی 10 و پی 10 پلاس بسیار مطمئن است و ادعاهای بزرگی دارد؛ اما آیا واقعا همه چیز طبق پیش‌بینی این کمپانی پیش خواهد رفت؟ آیا هواوی می‌تواند بیش از 10 میلیون دستگاه از این دو پرچم‌دار را به فروش برساند؟! جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

مدیرعامل بخش مصرف کنندگان کمپانی هواوی، یو چنگ دونگ (Yu ChengDong)، در مورد طرح‌ها، برنامه‌ها و اهداف کوتاه یا بلندمدت این غول موبایل چینی با خبرگزاری‌ها صحبت کرد. اخیرا، در زمان عرضه گوشی هواوی پی 10، آقای یو به این مسئله اشاره کرد که هواوی در حال کار بر روی گوشی جدید خود است که کاملا بدون حاشیه‌های دور قاب طراحی شده است که نه تنها می‌تواند به راحتی با گوشی جدید گلکسی اس 8 سامسونگ رقابت کند، بلکه گوشی‌های شیائومی می میکس و ال جی جی 6 را هم شکست خواهد داد.

این مدیرعامل همچنین از طرح و برنامه بزرگ خود برای دو پرچم‌دار جدید کمپانی هواوی سخن می‌گوید. این دو گوشی هوشمند چند روز پیش در کشور چین رونمایی شدند.

پی 10

طبق گفته یو چنگ دونگ، هواوی قرار است بیش از 10 میلیون دستگاه از گوشی‌ هواوی پی 10 و پی 10 پلاس را در کوتاه مدت به فروش برساند و حتی تصمیم دارد در زمان طولانی‌تر از این تعداد فراتر هم برود؛ اما هواوی یک مسئله مهم را فراموش کرده است. این هدف بزرگ می‌تواند به راحتی برای هواوی به دست بیاید، ولی به شرط این که مصرف کنندگان گوشی‌های پی 10 و پی 10 پلاس هواوی تنها به دنبال طراحی و سخت افزار قوی بودند.

این گوشی هوشمند ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری خاص خودش را دارد که قطعا توجه کاربر را به خود جلب خواهد کرد؛ اما قیمت این دو گوشی، مخصوصا هواوی پی 10 پلاس، باعث می‌شود کاربر از خرید این گوشی صرف نظر کند.

پی 10

قیمت هواوی پی 10 از 550 دلار آغاز خواهد شد که قیمت نسخه ابتدایی این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.  این قیمت برای یک پرچم‌دار تا حدی قابل قبول است؛ اما این مبلغ تا 813 دلار برای بهترین نسخه هواوی پی 10 پلاس بالا می‌رود. این نسخه پی 10 پلاس از 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

نسخه ابتدایی پی 10 پلاس هم شامل 6 گیابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و 637 دلار قیمت دارد. هنوز نمی‌دانیم که آیا بازارهای چین برای گوشی هوشمندی با این قیمت بالا آماده هستند یا خیر؛ اما چیزی که باید مد نظر داشت این است که بازارهای تلفن‌های هوشمند چین معمولا بیش از همه چیز، سر قیمت با یکدیگر رقابت دارند.

شاید هواوی بیش از اینکه بر بازارهای داخلی اش در چین تمرکز کند، بر روی فروش جهانی پرچم‌دارانش سرمایه گذاری کرده است که حرف از چنین ارقام بالایی می‌زند. پی 10 و پی 10 پلاس برای اولین بار در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شدند و حتی با وجود این که برچسب قیمت این گوشی در آن نمایشگاه حتی گران تر از قیمت نسخه چینی پی 10 است، اما باز هم بسیار مورد استقبال قرار گرفت و نظرات مثبتی دریافت کرد.

قیمت‌هایی که هواوی برای پرچم‌داران جدیدش در نظر گرفته است می‌توانند به این معنی باشند که این کمپانی آماده رقابت با دیگر کمپانی‌های بزرگی چون اپل و سامسونگ شده است و با افزایش فروش جهانی خود می‌خواهد پا جای پای این دو کمپانی گذاشته و اولین و بزرگ ترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان شود. ما فقط باید به تماشای رقابت این سه کمپانی بنشینیم و ببینیم در نهایت کدام یک می‌تواند برتری خود را ثابت کند و برنده این بازی شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر