;
coinex

14 ایده برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی مخصوص مادران

14 ایده برای راه اندازی یک کسب و کار در خانه | برای همه؛ بخصوص مادران

افراد زیادی هستند که به دلایل مختلفی می‌خواهند در خانه کار کنند. یکی از رایج‌ترین این دلایل، ماندن در خانه برای نگهداری از فرزندان است. اما با این وجود، کار در منزل، به آن سادگی که شاید شما فکر می‌کنید نیست. علاوه بر آن، همه کسب و کارهای خانگی هم در کنار فرزندداری مناسب نیستند. در اینجا 14 ایده کار در منزل را می‌بینید که در کنار داشتن فرزند، می‌توانید در خانه انجام دهید. این کسب و کارها به همه پیشنهاد می‌شود. کسب و کارهای مربوط به نویسندگی، محصول محور و تکنولوژیکی، علاوه بر مادران و افراد دارای فرزند، برای همه و حتی خانواده‌ها مناسب است و در صورت انجام اصولی، می‌توانند بسیار پردرآمد باشد.

مشاغل و کسب و کارهای کودک محور

مشاغل و کسب و کارهای کودک محور

مراقبت از در خانه: یکی از آسان‌ترین راه‌های تولید پول و کسب درآمد، حول محور کودکان، ارائه خدمات مراقبتی از کودکان است. شما می‌توانید مراقب روزانه‌تان را تخصصی‌تر هم کنید؛ به عنوان مثال تنها در زمان بعد از مدرسه و یا فقط از بچه‌های مدرسه‌ای یا بچه‌های معلمان (در اینصورت در تابستان و تعطیلات، کاری ندارید) مراقبت نمایید.

آموزش و تدریس از راه دور: پیشرفت در تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد که با اینترنت، به سادگی در خانه به آموزش بپردازید و با ابزارهایی مانند اسکایپ (Skype) هم می‌توانید مکالمه ویدیویی داشته باشید. تکنولوژی به شما اجازه کار با افرادی در هر جای دنیا را می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید تدریس‌تان را با مراقبت کودک‌تان متناسب سازید. برای مثال، اگر شما در کالیفرنیا زندگی می‌کنید، می‌توانید بعد از زمان مدرسه، به  کودکان ایست کاست آموزش دهید، در حالی که کودک شما خوابیده است.

آموزگاری و آموزش (مانند استاد پیانو): آیا دارای مهارتی خاص هستید تا بتوانید به کودکان آموزش دهید؟ آموزش سازهای موسیقی یا هر چیز دیگری که بتوانید آن را در خانه انجام دهید نمونه‌هایی از این نوع فعالیت به حساب می‌آیند. اگر دارای فضا و امکانات کافی برای آموزش هستید، می‌توانید استعدادهای آموزشی‌تان را در خانه به دیگران ارائه دهید.

مشاغل و کسب و کارهای مربوط به نویسندگی

مشاغل و کسب و کارهای مربوط به نویسندگی

وبلاگ نویسی: با اینکه اینترنت پر از وبلاگ های مادرانه است، محدودیتی درباره نوشتن در موضوع وجود ندارد و می توانید در هر موضوعی به نویسندگی بپردازید. یکی از بهترین جنبه های کسب درآمد از وبلگ نویسی، این است که می‌توانید موضوعی را انتخاب کنید که علاقه یا مهارت دارید.

کلید موفقیت در وبلاگ نویسی و مدیریت وبسایت، 1) ارائه محتوایی که مردم بخواهند آن را بخوانند و دنبالش باشند، 2) پیدا کردن بازار در موضوع کاری و 3) ایجاد ترافیک و جذب بازدید کننده مورد نیاز برای وبلاگ است.

کپی رایتینگ کارمزدی (کپی رایتینگ، به نویسندگی با هدف تبلیغات یا بازاریابی را گویند): از بین تمام انواع نویسندگی، کپی رایتینگ پرسودترین به شمار می‌رود. اگر می‌توانید از کلمات به شیوه‌ای متقاعدکننده استفاده کنید تا مردم کاری را انجام دهند (مانند خرید یک محصول)، می‌توانید با دریافت پول از کسب و کارها به نویسندگی برای آن‌ها بپردازید. کپی رایتینگ کارمزدی (کارمزدی یا فریلنس)، شامل نوشتن متونی برای فروش، بروشور، توضیحاتی درباره محصول یا خدمات، متون مطبوعاتی و در کل هر چیزی که به فروش ربط داشته باشد و کسب و کارها به آن نیاز داشته باشند، است.

مقاله نویسی کارمزدی: نوشتن برای مجلات می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد، اما ورد به آن اندکی سخت و دشوار است. با این حال، بسیاری از منابع آنلاین مانند مجلات آنلاین و بلاگ‌ها، نیازمند محتوایی با کیفیت هستند و به نویسندگان بابت ایجاد آن پول پرداخت می‌کنند. البته درآمد آن به اندازه مقاله نویسی در مجلات نیست، اما وارد شدن به آن آسان‌تر است و با سریع‌تر نویسی، می‎توانید زودتر هم حقوق‌تان را دریافت کنید.

روح نویسی (نویسندگی به نام شخصی دیگر): چهره‌های شناخته شده و حرفه‌ای‌ها، اغلب دارای داستان‌هایی سرگرم کننده و مفید هستند و حرف‌هایی برای گفتن دارند، اما اکثرشان از موهبت نویسندگی برخوردار نیستند. در نتیجه، بسیاری از آن‌ها روح نویسانی را استخدام می‌کنند تا از داستان‌ها و صداهای آن‌ها استفاده کنند و مقالات و کتاب‌هایی برایشان بنویسند. روح نویسی معمولا نیازمند سابقه‌ای مانند یک نویسنده کتاب و داشتن تجربه انتشار کتاب است.

نویسندگی کتاب: کمپانی آمازون، دنیای نویسندگانی که آرزوی چاپ شدن داستان‌هایشان را دارند، تغییر داد. این کمپانی علاوه بر ایجاد جریان کتاب‌های الکترونیکی، پلتفرمی را هم برای انتشار کتاب، بدون نیاز به ناشری سنتی، فراهم کرد. چالش درآمدزایی در نویسندگی کتاب، مانند وبلاگ نویسی است؛ شما نیاز به محتوایی خوب دارید، باید بازارتان را پیدا کنید و مطمئن شوید افراد زیادی درباه کتابتان چیزی شنیده‌اند و آن را می‌شناسند.

مشاغل و کسب و کارهای محصول محور

مشاغل و کسب و کارهای محصول محور

فروش مستقیم: بسیاری از افراد از فروش مستقیم خجالت می‌کشند، چرا که نمی‌خواهند به دوستان یا آشنایان خود چیزی بفروشند. هر کسب و کاری که راه بیندازید، باید خانواده و دوستانتان را با آن آشنا کنید. اگر شما یک بلاگ راه اندازی کرده‌اید یا یک کتاب نوشته‌اید، می‌خواهید آن‌ها بفهمند، درست است؟ نکته اینجاست که شما برای موفقیت به فروشنده‌ای نفرت انگیز در محله تبدیل نشده‌اید. از مزایای فروش مستقیم، داشتن یک محصول یا خدمات، یک سیستم بازاریابی و یادگیری آن‌ها است.کلید موفقیت در فروش مستقیم، انتخاب شرکتی خوب است که محصول و سیستمی داراست و شما می‌توانید به آن تکیه کنید و آن هم اسپانسری خوب برای کار باشد.

eBay (در ایران می‌توان ایسام و چندین مورد دیگر را نام برد): اگر محصولی برای فروش دارید، eBay (و همینطور نمونه‌های ایرانی) جای مناسبی برای فروش است. شما همچنین می‌توانید بدون نیاز به وقت گذرانی و هزینه برای راه اندازی یک وبسایت، یک فروشگاه برای خود داشته باشید. موفقیت دائمی برای فروش در eBay، نیازمند موجودی فهرستی از محصولات برای فروش است. بسیاری از فروشندگان eBay بر روی محصولی خاص، مانند فروش لباس کودکان، تمرکز دارند. اگر در خانه‌تان محصولاتی برای فروش دارید، نیاز به فضا برای نگهداری و سیستمی برای بسته بندی و ارسال کالا دارید.

Etsy : Etsy همان eBay است، اما تخصصی و برای آثار دستی و چیزهایی که افراد در خانه درست کرده‌اند. مانند eBay، راه اندازی یک فروشگاه در Etsy، سریع و مناسب است. (نمونه‌های ایرانی Etsy هم وجود دارد که تخصصی‌ باشد، اما متاسفانه فروش در آن به اندازه آن تضمین شده و سودآور نیست.)

تابلوی نقاشی
تابلوی نقاشی که در Etsy با قیمت 42.22 دلار برای فروش گذاشته شده است.

بازاریابی وابسته: اگر محصولی ندارید، می‌توانید با فروش محصولات و خدمات دیگر شرکت‌ها درآمدزایی کنید. هزاران شرکت بزرگ و کوچک وجود دارد که با جذب خریدار برای آن‌ها، به شما پول می‌دهند. موفق‌ترین بازاریابان وابسته دارای یک بلاگ یا وبسایت هستند تا محصولات و خدمات را معرفی کنند.

مشاغل و کسب و کارهای تکنولوژیکی و تخصصی

مشاغل و کسب و کارهای تکنولوژیکی و تخصصی

طراح گرافیک: اگر در زمینه طراحی و گرافیک، بخصوص برای کسب و کارها تخصص دارید، می‌توانید یک کسب و کار خانگی طراحی راه اندازی کنید. اگر هم اکنون دارای کامپیوتر و نرم‌افزارهای مورد نیاز هستید، می‌توانید با مخارج کم کارتان را شروع کنید.

طراحی وب: طراحی وب گسترده است، اما برای یک طراح وب شدن نیازی به دانستن همه چیز نیست. دانستن HTML و / یا CSS به شما کمک می‌کند، اما بسیاری از طراحان بر روی پلتفرمی خاص، مانند وردپرس یا جوملا، تمرکز می‌کنند، بنابراین نیازی نیست از پایه همه چیز را بلد باشید.

تمام این ایده‌ها دارای انعطاف پذیری برای کسب درآمد، بخصوص در عین مراقبت از بچه هستند. با این حال، موارد گفته شده، مانند هر دستاورد دیگری، نیازمند تحقیق، برنامه ریزی و تلاش استوار است.

.

منبع: thebalance

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر